Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod.se blir 99pod.se

Tråden skapades och har fått 21 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Från och med idag har vi bytt namn på sajten till 99pod.se - det är alltså dags att uppdatera dina bokmärken! Anledningen till namnbytet är dubbelt: dels kommer vi satsa mer på att förtydliga släktskapet med våra övriga 99forum och dels vill vi använda ett namn som inte har så tydliga band till Apple.

Vi har passat på att uppdatera sajten med ett nytt fräschare utseende samtidigt kallat "Flagship" - jag hoppas ni uppskattar förändringarna!

Tipsa gärna dina vänner om namnbytet så att alla hittar rätt även om iPod.se även i fortsättningen kommer vara länkad hit.

Under dom närmaste timmarna kan det uppstå lite konstigheter pga flytten - gör en reload av sidan så kommer det se bättre ut.

Ser riktigt snyggt ut.
Men hade hoppats på att MAC skärm ikonerna skulle försvinna och ersättas av olika ipod ikoner.
Undrar också om nyhets sidan kommer att komma tillbaks så som den såg ut innan.
Mycket lättare att hålla koll på nyheterna än att gå in i forum avdelningen för nyheter.

Håller med, riktigt snyggt!
Bra jobbat.
Keep up the good work *tummen upp*
; )

Ursprungligen av Cappachino:

Men hade hoppats på att MAC skärm ikonerna skulle försvinna och ersättas av olika ipod ikoner.

Undrar också om nyhets sidan kommer att komma tillbaks så som den såg ut innan.
Mycket lättare att hålla koll på nyheterna än att gå in i forum avdelningen för nyheter.

Tack för tipset - det ska jag försöka fixa till 6.1 uppdateringen.

Nyhetssida vore najs men kräver redaktörer vilket varit svårt/dyrt att hålla igång. Vi vill också men vet inte riktigt hur vi ska finansiera det.

  • Medlem
  • 2006-06-30 19:28

Toppen, nyheter...

Ja, riktigt sjyst måste jag säga att sidan har blivit.

Jag som ändå är inne och research:ar efter nyheter varje dag på div. ipod-rel. sidor, och samtidigt hoppas att denna sidan ska uppdateras kan tänka mig att ta på mig jobbet att skriva in nyheter här, dagligen - gratis!

Vore bra om man kunde dela upp jobbet på några stycken t.ex. ifall någon reser bort etc. så finns det allltid någon som har möjlighet att skriva här. Men har inte nyhetssidan här på den senaste tiden drivits ideelt? Har för mig det...

Nåja: Kontakta mig gärna ifall intresse finns; hampus.ljungberg@gmail.com

Vi har precis rekryterat en ny admin och jag ska se till att han sätter 200% högre fart på denna sajt än senaste halvåret. Mats kommer kontakta dig

  • Medlem
  • 2006-06-30 19:59
Ursprungligen av Björnström:

Vi har precis rekryterat en ny admin och jag ska se till att han sätter 200% högre fart på denna sajt än senaste halvåret. Mats kommer kontakta dig

Okej

Fint gänget! Fint, jag stortrivs lika mycket här nu som på 99mac.
Skulle in på ipod.se och hamnade här, trodde först jag hade valt fel bokmärke

Även från mig kommer önskemålet om att byta ut Mac-datorerna mot iPod-ikoner, ganska logiskt egentligen.

Nu blir det finfint här! *Skål*

Mycket snyggare än 99mac, bättre färger.
Hur kommer det sig att alla 99sidor alltid blir snyggare än den första - 99mac?

Jaja, jag tycker ni borde skaffa en ordentlig favicon (just nu är det vBulletin standard och jag har stört mig på den länge!)...

Mycket snyggt.

edit=ändra smilisarna också. Snälla..!

Ursprungligen av ztaafen:

Mycket snyggare än 99mac, bättre färger.
Hur kommer det sig att alla 99sidor alltid blir snyggare än den första - 99mac?

Uh?
Det är ju nästintill (om inte helt) samma design på 99mac som på 99pod eller är jag blind ?
Menyn och navigering är och ser ut på samma sätt på båda sajterna.
Det enda som skiljer sig i mängden är väl 99musik i dagsläget.

Gonajt

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2006-07-01 11:19

En sak som förstör allt är den fula loggan högst upp! Förstör hela intrycket, då resten av sidan är skitsnygg.

Borde vara som 99mac med endast text...

Ursprungligen av daniels:

Uh?
Det är ju nästintill (om inte helt) samma design på 99mac som på 99pod eller är jag blind ?
Menyn och navigering är och ser ut på samma sätt på båda sajterna.
Det enda som skiljer sig i mängden är väl 99musik i dagsläget.

Gonajt

Nej, 99pod är röd, 99mac är brun
Annars är det samma färger.

Jag gillar logon. Faktiskt.

Jag instämmer med Adzam,
Loggan är inte så snygg, den känns något liten och ihoptryckt.

Annars har väl design ändringen varit ett steg i rätt riktning.

När jag är inne på sidan är det ett stort grått fält högst upp, det är inte så praktiskt.
Det är knappar som det står forum mm på men de rör på sig!

Ursprungligen av taikonaut:

När jag är inne på sidan är det ett stort grått fält högst upp, det är inte så praktiskt.
Det är knappar som det står forum mm på men de rör på sig!

Prova att uppdatera sidan flera gånger. Då du kan ha gammal data sparad i cachen!

Vad hände med ajpod.se?

behåll 99Pod.se-loggan som ni har nu. Den är snygg och bra!

  • Oregistrerad
  • 2006-07-02 11:11

Väldigt snyggt tycker jag!
Gillar det röda temat starkt..

Lite synd bara att man måste uppdatera sidan 20ggr och logga in på nytt flera ggr innan man verkligen blir inloggad:/

ser bra ut!

Vad hände med den tidigare så utmärkte nyhetsbevakningen? Sen adressen byttes till 99pod.se har jag inte sett en enda nyhet!

Nu känner jag att jag måste vända mig till en annan sida, någon som har förslag på någon bra sida om ipods?

  • Medlem
  • International user
  • 2006-08-30 18:31

ipod.feber.se är en bra sida att kolla på nyheter när inte 99pod.se fixar nyheter längre

1
Bevaka tråden