Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad har hänt med iPod.se?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Av diverse skäl har jag inte besökt forumet på ett tag. Men när jag äntligen kikar in är det helt dött (bara två nya poster) och sidan verkar fungera knackigt (man kan inte besöka förstasidan).

Vad har hänt, sidan har tappat helt i klass på bara någon vecka :confused:. Känns som om det behöver hända något!

  • Medlem
  • 2006-06-25 23:14
Ursprungligen av ekko90:

Av diverse skäl har jag inte besökt forumet på ett tag. Men när jag äntligen kikar in är det helt dött (bara två nya poster) och sidan verkar fungera knackigt (man kan inte besöka förstasidan).

Vad har hänt, sidan har tappat helt i klass på bara någon vecka :confused:. Känns som om det behöver hända något!

Här står lite om det du undrar:

http://www.ipod.se/nyheter/55994-flagship-ny-uppdatering-av-ipod-se.html#post421349

  • Medlem
  • Torsby
  • 2006-06-26 11:12

Jag vet inte mer än ni, men jag håller med om att det varit lite stiltje på sistone, och det kan väl inte bara bero på att det är sommar?

Lite klagomål har också framförts om att det blivit för mycket nybörjarfrågor som man lätt kan hitta svaret på om man bara anstränger sig och söker lite, och det kan jag också hålla med om...

Vi får se vad Flagship innebär när det blir klart. Jag ska även försöka få fram lite mer info från administratörerna.

"Flagship"... iPod.se kommer väl antagligen bli som 99mac?
Utseendemässigt så gillar jag betautseendet bättre...

Vi jobbar på med uppgraderingen till Flagship. Jag önskar att vi hade haft råd att ha kvar en betald redaktör som skriver nyheter men det gick inte ihop sig.

Tror ni kommer gilla uppdateringen - blir lite "nystart" eftersom vi samtidigt byter namn till 99pod och kopplar ihop sajten lite mer med andra 99sajter.

Ja, bra att ni byter namn till 99pod <3
Då fattar man mer att det är ett systerforum till 99mac och 99musik (finns det fler 99or?).

Kan knappt vänta

Sitter något av 99-folket på samma redaktion som feber-folket?
Jag gillar febersajterna, har framfört mina positiva åsikter om deras koncept.
Skulle faktiskt inte skada om mer av den varan dök upp, fast då i forum-väg.
Febersajterna är mer som nyhetssidor.

T ex 99spel (tips om spelfusk och annat som hör till)
Kommer inte på mer?!

  • Medlem
  • 2006-06-30 22:42
Ursprungligen av daniels:

Sitter något av 99-folket på samma redaktion som feber-folket?
Jag gillar febersajterna, har framfört mina positiva åsikter om deras koncept.
Skulle faktiskt inte skada om mer av den varan dök upp, fast då i forum-väg.
Febersajterna är mer som nyhetssidor.

T ex 99spel (tips om spelfusk och annat som hör till)
Kommer inte på mer?!

Hmm.. skulle inte tro det, eller jag har egentligen ingen aning. Hursomhelst så är det Bonnier som driver Feber-sajterna.

Problem med forumet...

Av alla forum som jag deltager i är 99pod.se det enda som trasslar med min browser, det stänger ned IE 6.0 av ngn anledning....
Detta började i morse, jag har varit inne på forumet i timtal tidigare utan probs, nu går IE ned utan förvarning, får starta om eländet med inloggning osv......
Har nån en vettig förklaring till det???:mad:

Har kollat med en del andra forumsajter och dom rullar perfekt......
XP Pro Sp1 IE 6.0

Mvh/Dexxas

Ursprungligen av Dexxas:

Har nån en vettig förklaring till det???:mad:

japp, IE är värdelöst, använd Firefox istället.

Firefox - Rediscover the Web

  • Medlem
  • City
  • 2006-07-04 14:47

Det gnälls över sidor som endast är kodade och testade för IE men när det görs något för FF osv så är det helt ok om den buggar ur i IE. Finns ingen browser som är "bäst" och löser allting till 100% enligt alla normer och regler.
99pod, funkar sådär med IE, känns lite budget, så svårt är det inte att justera lite.

Gillar inte heller det nya upplägget med dessa 99 sidor, det är ju "bara" ett forum nu för tiden, ingen hemsida. Det var bättre förr.

Ojdå blev bara negativt där, men så jag känner mig och man kan ju inte försköna jämt

-----Edit-----
Nu när jag klickade på "99pod.se | Allt om iPod » " längst upp på sidan så dog IE.

  • Oregistrerad
  • 2006-07-05 10:19

När en ny iPod lanseras kommer forumet vara mer aktivt

1
Bevaka tråden