Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Hi-Fi är ett skämt! ----VARNING----

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

----VARNING----

Ok, det här var det SÄMSTA jag någonsin varit med om.

1. Denna apparat kostar 3500:- och lanseras som den perfekta och allsidiga stereon som klarar av bra ljud både inom-och utomhus.

2. Du öppnar kartongen, sätter i ipoden och ska sätta igång att pumpa musik. Ingenting händer. Lampan blinkar med sina två färger och ingenting händer. efter en stunds meckande fram och tillbaka verkar den fungera fint och du bestämmer dig för att testa batterifunktionen.

3. Med sprillans nya duracell M3 fungerar stereon i 30 minuter, om man ens fått igång den.

4. efter 30 minuter tittar man till batterierna som fortfarande är fulla men stereon vägrar starta. Man byter lite plats på batterierna och plötsligt vaknar den till liv igen. i 5 minuter fungerar den med bra volym för att sedan gå ner till 50% av max.

5. När den gått ner till 50% så stannar den där tills den dör helt och hållet (allt mellan 5 sekunder och 10 minuter)

5. Man går till affären och klagar, personalen säger att det måste vara nåt fel på den, och man får en ny. Återgå till steg 2.

Det här var det SÄMSTA käpet jag någonsin gjort och jag varnar er alla: Stereon är fin att se på, men den funkar tamejfan inte. PENGARNA I SJÖN

Ja, Apples supportforum
http://tinyurl.com/ejpcb
för Hi-Fi är fullsmäckat med fok som har problem med batteritiden.
Eller vänta nu.. det är det INTE. Konstigt.

Du har inte vänt fel på ett batteri? Låter inte sannolikt om du bytt plats på dom.
Är det laddbara batterier? Ett kan vara kass i så fall.

helt klart inte vänt fel på ett batteri, den gör som den vill. Duracell M3 hela bunten. Men det är ju apples saker vi pratar om

1
Bevaka tråden