Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

resehögtalare

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har kollat runt lite efter resehögtalare.

De jag tittat på är några från Creative

Travelsound 200
Travelsound 250
Travelsound 400

Någon som har erfarenhet av dessa?
Travelsound 400 verkar ha en batteritid på hela 35h (enl tillverkare iåförsig så 25-30 är kanske realistiskt)

Har hört 200 men tycker 250 och 400 är snyggare så undrar om någon hört hur dessa låter.

tjackade Travelsound 400 igår har inte hunnit testa så mycket men ljudet verkar helt okej.
klart dom bästa resehögtalare jag haft.
har iufsig bara haft skräp tidigare

Ursprungligen av lechill:

tjackade Travelsound 400 igår har inte hunnit testa så mycket men ljudet verkar helt okej.
klart dom bästa resehögtalare jag haft.
har iufsig bara haft skräp tidigare

Kul om du ville skriva vad du tycker då du testat lite. Fördelen med 200 är ju att den går på AA batterier som e billigare i längden. Tänkte i å för sig ha laddbara batterier men om man vill ha med sig i reserv e AA billigare. 400 e å andra sidan mycke´ snyggare.

Hur e basen i den där 400-pjäsen? 35 speltimmar...intressant!!!

Jag köpte 400 för ett par veckor sedan inför en resa i sommar. Har dock hunnit använda dem lite i skolan redan.
Jag kan inte säga så mycket om batteritiden då jag köpte en batterieliminator på Claes Ohlsson för 149kr som jag kör med när jag sitter i rum med tillgång till el. Men man ska nog som sagt inte vänta sig 35h, snarare 20.
Ljudet är helt ok, mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Det som saknas är väl basen, den är okej, men knappast kraftig.
Jag föreslår 400 då man med dessa kan vrida "ned" högtalarna så membranen är skyddade under transport. Smart är även att den automatiskt slår av då och ej går att sätta på i nedfällt läge. Så man slipper riskera att batterierna tagit slut för att man råkat komma åt knappen.

Personligen kan jag rekomendera dessa så jag är nöjd, tycker definitivt de är värda sitt pris.

1
Bevaka tråden