Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa högtalarna?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag hade tänkt köpa ett par högtalare till min iPod nano och jag har kollat runt lite, men det är så svårt eftersom jag inte vet riktigt vad jag vill ha. Helst skulle jag vilja ha någon lite billigare som är lätt att bära med sig. Jag har kollat på Gear4PocketParty v.2 på ishop.nu men blev lite tveksam eftersom den bara kostar 279 kr. Är det någon som vet om den är bra eller om man borde kosta på en lite dyrare?
Har även tittat på Logic 3 I Station för 750 kr. Är den bättre ?
Men om man ska strunta i priset : vilken är den absolut bästa högtalaranläggningen?

Hoppas jag kan få lite hjälp

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-05-30 01:49
Ursprungligen av aamandaa:

Jag hade tänkt köpa ett par högtalare till min iPod nano och jag har kollat runt lite, men det är så svårt eftersom jag inte vet riktigt vad jag vill ha. Helst skulle jag vilja ha någon lite billigare som är lätt att bära med sig. Jag har kollat på Gear4PocketParty v.2 på ishop.nu men blev lite tveksam eftersom den bara kostar 279 kr. Är det någon som vet om den är bra eller om man borde kosta på en lite dyrare?
Har även tittat på Logic 3 I Station för 750 kr. Är den bättre ?
Men om man ska strunta i priset : vilken är den absolut bästa högtalaranläggningen?

Hoppas jag kan få lite hjälp

Du har även http://www.ishop.nu/?page=prod&id=270 som är rätt rejäl. Har även lyssnat på logic 3, ger rätt bra ljud faktiskt, men det beror ju oftast på vad du ska använda den till. Man kan väl jämföra logic 3 med en vanlig boombox från elgiganten.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-30 07:12

bryr man sig inte om priset så ska dom här enligt många tester (och mej) vara bäst http://www.klipsch.com/product/product.aspx?cid=907

1
Bevaka tråden