Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya iPods på torsdag (2006-05-19)?

Tråden skapades och har fått 42 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Den kommande fredagen kommer Apple att öppna sin andra butik på Manhattan. Den nya butiken kommer bli Apples största med sina 2000 kvadratmeter, och en inbjudan har gått ut till utvald media om att dom är välkomna på en pressträff dagen före.

Apple brukar inte bjuda in pressen om inte något ska presenteras. Denna gången är det invigningen av Apples nya butik, men frågan är om det bara är den som ska presenteras. Ryktessidorna rapporterar om att vi troligtvis kommer att få se uppdaterade iPods samt lanseringen utav Apples nya MacBook.

Tror du vi får se några uppdaterade iPods på torsdag?

[via [URL="http://www.appleinsider.com/article.php?id=17..."]AppleInsider[/URL]]

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-13 17:39

nej tror inte att de visar något,, kanske en 6 eller 8gb nano

undrar om dom kommer med en g5 med 80gb eller 90gb eller en 6 eller 8gb nano.

HOPPAS att de släpper en 6 eller 8 GB nano. Vore häftigt!

elller nano som e inte blir repig.

  • Medlem
  • 2006-05-13 23:44
Ursprungligen av Alleman:

elller nano som e inte blir repig.

Ta det lungt nu, det är ju lika tokigt som att önska sig en iPod som kan producera färsk apelsinjuice.....

Haha

Självklart släpper de nya ipods, jag fick ju min 60-gigare idag.

*suck*
Att man aldrig ska få ha det nyaste!

Ursprungligen av Excrementory:

Självklart släpper de nya ipods, jag fick ju min 60-gigare idag.

*suck*
Att man aldrig ska få ha det nyaste!

Innan man köper en iPod så kan man alltid kolla in http://buyersguide.macrumors.com/
Sidan visar när iPoden senast uppdaterades, och hur troligt att den snart uppdateras.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-14 17:54

tror eller hoppas inte de läpper någon ny (stor) iPod,
jag vill ha den nysate några månader till

grattis till köpet, du blir säkert nöjd, och välkommen hit

  • Oregistrerad
  • 2006-05-14 20:36

Man kan ju inte riktig förvänta sig att få ha det "nyaste" när man köper en produkt som lanserades för mer än ett halvår sedan heller...

Ursprungligen av doolar:

Man kan ju inte riktig förvänta sig att få ha det "nyaste" när man köper en produkt som lanserades för mer än ett halvår sedan heller...

tog det inte två år innan det kom en uppföljare till mini-serien?

  • Medlem
  • 2006-05-15 00:19

men dete ju ändå nyaste i serien:P

länken funkade inte

  • Medlem
  • International user
  • 2006-05-15 16:34

nee ipod mini gen 2 kom efter 13 månader

Ipod 200 Gb

JAG TROR ATT DET KOMMER UT EN IPOD PÅ 200 GB NU NÄR 2.5 TUMS DYLIKA FINNNS ATT TILLGÅ. Möjligen något mindre men mer än nuvarande 60 GB.
Då blir det möjligt att klämma in hela mitt bibliotek (120GB+) samt plats för lite video.och bilder

min önskelista inkluderar även

fler id3-kategorier i itunes med obegränsat kommentarsfält
gps
telefon
divx
tangentbordsfuntioner
stöd för wordformat

Ursprungligen av PeterBonde:

JAG TROR ATT DET KOMMER UT EN IPOD PÅ 200 GB NU NÄR 2.5 TUMS DYLIKA FINNNS ATT TILLGÅ. Möjligen något mindre men mer än nuvarande 60 GB.
Då blir det möjligt att klämma in hela mitt bibliotek (120GB+) samt plats för lite video.och bilder

min önskelista inkluderar även

fler id3-kategorier i itunes med obegränsat kommentarsfält
gps
telefon
divx
tangentbordsfuntioner
stöd för wordformat

hoppas det är ironi med här...

13 månader ja, det är lång tid det med!

  • Medlem
  • 2006-05-16 21:17

Men där imellan kom iPod Shuffle, G4 och Photo om jag inte har helt fel.

Nu har jag sålt min iPod Video 60GB och hoppas verkligen att det kommer en iPod Nano i samma storlek som förut med mer minne. Wieieiiei

Ursprungligen av simonklinga:

Nu har jag sålt min iPod Video 60GB och hoppas verkligen att det kommer en iPod Nano i samma storlek som förut med mer minne. Wieieiiei

Ursäkta men jag måste bara fråga? sålde du din iPod video 60gb för att du hoppades på att det kommer komma nya iPod på torsdag, det är ju inget bekräftat^^ det är bara ett rykte.

Ursprungligen av bengtsson89:

Ursäkta men jag måste bara fråga? sålde du din iPod video 60gb för att du hoppades på att det kommer komma nya iPod på torsdag, det är ju inget bekräftat^^ det är bara ett rykte.

Sålde min iPod för att den inte hade nåt värde för mig längre, men hoppas att det kommer nya idag (USA tid).

Ursprungligen av daniels:

Vad är det som tyder på att nya ipods skulle komma idag?

Att Apple har bjudit in pressen till öppningen av den nya butiken. Nåt som de inte verkar göra om de inte ska presentera nåt.

Ursprungligen av simonklinga:

Att Apple har bjudit in pressen till öppningen av den nya butiken. Nåt som de inte verkar göra om de inte ska presentera nåt.

Allright. Trodde dom öppnade den i Tisdags i samband med Macbooken, men läste nu att öppnigen sker den 19 maj. Tidigast fredag midnatt får man väl reda på något.
Butiken öppnar Fredag 00.00 svensk tid.

  • Medlem
  • 2006-05-18 17:51

ligger new york 5 timmar efter oss? dvs. får vi reda på nya grejer efter ca. 23.00?

Vad är det som tyder på att nya ipods skulle komma idag?

ingen som hört nått ?

Det blev väll inget?

  • Medlem
  • 2006-05-19 13:40

Klockan är bara 07:40 am i New York, så det är mer än 10 timmar innan invigningen.

Fortfarande inget?

Vad jag har hört så ska dom iallafall ge bort en av dom nya macbooks, en gång i timmen till en som handlar under en veckas tid eller något.

Bevaka tråden