Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apples framtid

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

“The new products in the pipeline are the best I’ve ever seen in my life,” Detta sa Apples VD Steve Jobs igår på ett möte med aktieägarna. Det kom även fram att en ny reklam film kommer att lanseras nästa vecka.
Oftast när det gäller Apple och reklam så kretsar det runt iPod, och säkerligen även denna gången. Hoppas att val av annonseringstillfälle hänger ihop med att eventuella nya iPods snart ska lanseras.

2006 verkar bli ett spännande år med nya produkter ifrån Apple.
Tror du vi får se nya iPods snart?

Hemsida: Apple

[via [URL=" http://www.macworld.com/news/2006/04/27/share...[/URL]]

  • Oregistrerad
  • 2006-04-28 12:32

Det hade förvånat mig mer om han inte sagt: “The new products in the pipeline are the best I’ve ever seen in my life,” till AKTIEÄGARNA.

Ursprungligen av henke78:

Det hade förvånat mig mer om han inte sagt: “The new products in the pipeline are the best I’ve ever seen in my life,” till AKTIEÄGARNA.

Steve brukar aldrig säga något om framtidaprodukter, och när han nu gjorde det så hoppas jag på något extra spännande.

Ursprungligen av Mats Börjesson:

Steve brukar aldrig säga något om framtidaprodukter, och när han nu gjorde det så hoppas jag på något extra spännande.

Det är de nog många som gör!
Hoppas verkligen att det kommer en ny iPod!

en renodlad ipod video skulle jag hopaps på

  • Oregistrerad
  • 2006-05-03 20:59

Var det MacBook PRO 17" som var grejen eller har det inte kommit fram vad det gällde för produkt ännu?

1
Bevaka tråden