Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fjolligt?

Tråden skapades och har fått 34 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Lund
  • 2006-03-22 19:39

Jag har just köpt min dotters ipod mini (hon köpte en ipod video). Denna tingest är olyckligtvis rosa... Vågar man stoltsera med denna på bussen eller ser det för fjolligt ut? Tar gärna emot tips på fodral etc som neutraliserar färgen

Varför skulle du inte kunna ha en rosa iPod? Är det inte tillräckligt macho?
Finns många killar (antar att du är det) som har en rosa iPod mini, och jag tror inte att någon reagerar speciellt på om du har en som är rosa.

Ha det bra!

Min klasskamrat har en rosa Mini och ingen tycker att han är fjollig.

hehe vem bryr sig om färgen? Huvudsaken är att det är en ipod.

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-03-22 21:36

Tack mitt självförtroende ökar, dottern tycker som ni.

Ta den på bussen, du. Var stolt över att ha en iPod istället för någon liten sjaskig spelare.

skaffa nått fodral kanske..

Det är bara coolt om man sticker ut lite! För det är klart att en rosa iPod drar till sig blickar!

En rosa mini är den snyggaste accesoar en man kan ha, som inte behöver andras bekräftelser eller något uppblåst för att vara manlig, ROSA, ROSA, ROSA!

  • Medlem
  • Lund
  • 2006-03-25 17:58

Jag är som sagt stärkt i min ambition att visa upp min vackra Ipod. Tack alla. ROSA är manligt!

Rosa mini hade vatt svin fett o ha.....!!! Önskat att min Nano vore rosa haha

kör på rosa. Själv ska jag köpa ett rosa fodral till min iPod Video

Rosa är inte manligt, men det är skitsamma vad det är för färg, det är punkbruset från lurarna alla ska respektera

  • Oregistrerad
  • 2006-03-29 17:33

Hade en rosa mini innan jag sålde den till syrran(och köpte iPod video). Hur fräckt som hälst om jag får säga det själv. Räkna med Många goa komentarer.Så länge det är en iPod så spelar inget annat nån rol.l

SANT SÅ SANT!!! iPOD NO MATTER WHAT COLOUR

jag VILL ha en rosa, det är manligt att våga stoltsera med en rosa ipod.....de e ju snygga ju?

aa ja håller fullständigt me FireWaia.. du sa de bra.. trotsa manligheten.. de e ju de som e manligt:cool:

  • Medlem
  • 2006-09-23 15:25

Jag har en Nano G1 Vit 4gb och har faktiskt funderat på en Nano G2 Rosa 4gb, den rosa färgen är fan ascool. ^^ Inget fjolligt, bara häftig! Nu snackar vi ipods

En gång i tiden köpte jag ett vitt gameboy advance, min komis köpte ett rosa. Sedan gick han runt och kallade min bögig, fast hans var rosa. elak typ. vit är en NATURELL färg. därför är iPod så bra. asså, inte för att tracka ner på rosa, jag bara menar att vit verkligen är naturell. rosa har ju ett starkare budskap. och så. off topic, sorry.

  • Medlem
  • 2006-03-31 01:30

Megaofftopic, ledsen för det.

Ursprungligen av martin_stenmark:

rosa har ju ett starkare budskap.

man lär så länge man får lever...
Tack.

Rosa e hett!!

Det är ganska fjollingt faktiskt!!

  • Oregistrerad
  • 2006-04-04 09:24

Jag tror inte att det någon fara med rosa iPod. Själv använder jag ett par neongröna Peltor Kid hörselkåpor ovanpå lurarna, varje dag på bussen till och från jobbet. Byfånevarning...

Varför ska rosa vara flickigt och blått pojkigt? Det är bara en kulturgrej som sakta, men allt för sakta, försvinner. Rosa kan vara snyggt på killar faktiskt. Och vågar man inte börja med en rosa skjorta kan man nog börja med en rosa ipod Som någon sa tidigare, att sticka ut är ju själva poängen Coolt till svart kavaj, när jag tänker efter...

Vill man ha en blå, köp då blått gummi skal, vill man ha rosa , köp då ett rosa gummi skal!
Osv.
Fast sen kanske inte andra gillar det skalet, men detta är bara ett tips.
Fast se upp så din ipod inte förstörs av den!

Gummiskalen är ju fula
Och rosa gummiskal på en blå ipod blir inte snyggt heller.

nee ja säger ha de som den är. Det är ju fräckare att ha en färg som inte alla andra har. och att det e rosa gör det ju bara tuffare..

Efter Xtreams test utav iGlaze blev man ju jäkligt sugen på att köpa ett ROSA iGlaze till sin NANO.....

ROSA *drool*

Undrar vart de lurarna kom från han hade på bilden dock

  • Medlem
  • 2006-09-22 22:03

De e ju ganska "inne" med rosa hos killar nu.... skulle vilja ha en Rosa G6 80 GB... passar bra till svart kavaj som nån sa...

  • Medlem
  • 2006-09-22 22:04

Skulle vilja ha en iPod G6 80 GB som passar ruskigt bra till svart kavaj som nån sa...

Bevaka tråden