Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dockconnector Till Rca

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill slippa dockan när jag kopplar Ipoden till stereon genom hörlurskontakten tycker jag det blir för dåligt ljud är det någon som har sett någon sådan sladd

  • Medlem
  • 2006-03-22 20:16

Förstår inte riktigt din fråga men försöker tyda den någorlunda i alla fall...

Du har en dockningsstation till iPoden men vill ha bättre ljud från stereon? Köp en bättre kabel alternativt en bättre stereo...

Och varför vill du slippa dockan? Skitsmidig ju=)

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-03-23 01:05
Ursprungligen av Sredna68:

Jag vill slippa dockan när jag kopplar Ipoden till stereon genom hörlurskontakten tycker jag det blir för dåligt ljud är det någon som har sett någon sådan sladd

Är det någon monsterkabel i äkta silver som kostar 400:- som du är ute efter eller bara en enkel lösning som klarar jobbet? Monsterkabel, så kan jag rekommendera dig den här siten. Vill du däremot bara ha en enkel lösning, så kan jag fixa det med den här lösningen (bilden visar visserligen en laddare, men det är samma princip med ett 3.5mm stereo-jack). Antingen kan du köpa en iPod-dockkontakt för 25:- (PMa mig om du är intresserad) eller beställa on-line på site för iPod dock kontakt och göra en själv, eller så kan jag sno ihop en åt dig (PMa mig om du är intresserad).

Varför vill du inte ha en docka?

Kanske nåt i denna stilen ?
http://www.sik.com/din.php
Firewire matning för laddning förvisso.

1
Bevaka tråden