Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddare till G5

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag ska köpa en laddare till min g5a..
vilken?
http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=75_88&products_id=335

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/Ne5k649JkjoH2QxMC3t1g23LLOj/1.0.19.1.0.8.25.7.11.0.3

Jag vill ha en som man kan sätta i vägguttaget vart man än är..
Någon som har den första från istuff?

den andra där från apple va har den för piggar? det ser inte ut som en vanligt kontakt i väggen.. :S

  • Medlem
  • 2006-03-21 18:23

Jag kan bara svara på den sista frågan. Svaret är att på bilden så ser man en amerikansk kontakt, men om du köper i Sverige så får du såklart en med svensk kontakt.
Sen tycker jag allltid att man ska köpa originaltillbehör, då de alltid funkar.

okej.. men om jag köper den från apple, stoppar man i den usb kabel som man fick med i apparaten och i iPoden? va det inte den apparaten man kunde öppna upp eller något? :S

  • Medlem
  • 2006-03-21 18:34

Man kan inte öppna upp den, man kan däremot byta kontakten mot någon annan om man är i ett land med främmande kontakter.(Då måste du köpa ett universal paket med olika kontakter, finns på apple store) Du använder dig av USB-kabeln som du fick med iPoden.

okej, men det är inget man måste göra va?

Ursprungligen av dootevall:

okej, men det är inget man måste göra va?

Nej, var lite fundersam själv på det där innan jag visste hur det låg till.
Kan nämnas att laddaren till Apples bärbara datorer och Airport Express har samma sorts kontakter.

köp från teknikmagasinet istället. 150 spänn

Det finns säkert någon bilig istället för travelpack. Gissar på clas olsson, inte så bra kvalitet men funkar och är bilig så.

om jag skall ha någon blir det någon av dem?

Clasolsson och sånna affärer har säkert en liten adapter så man kan använda...

har hört att inte dom ska vara såå bra..

Jag har aldrig prova någon av dem

1
Bevaka tråden