Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

apple in ear-halsremshörlurar?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

undrar om Macoteket har apple in ear-halsremshörlurar i Uppsala? på hemsidan finns det inte, men i butiken kanske de finns?:rolleyes:

Sist jag var där för ett par veckor sedan tycker jag mig kunna minnas att jag såg såna hänga på väggen. Du kan ju alltid ringa dem eller kanske mejla.

Det finns inga in ear-halsremslurar från Apple. De som finns är "vanliga" hörlurar med halsrem.

Nej det finns bara de vanliga lurarna såklart, jag läste lite fel.

ja va in där ida, men dem hade inte ens fått in det!

  • Medlem
  • 2006-02-18 23:04

På macoteket i Uppsala (för nån vecka sedan) så fanns bara originallurarna med halsrem, de sa att det inte fanns in ear. På applestore däremot fanns inear med halsrem för nanon när jag kollade där senast (se länk).

http://store.apple.com/Apple/WebObjects/swedenstore.woa/91002/wo/cm1cx2JPzjzb2o5QOHe1i2exdEr/1.SLID?mco=CC1FB37B&nplm=MA360

In-ear med halsrem FINNS!

Har sett dem här i Umeå på Apple Store också, så det så.

det finns ett apple center i Gävle, ska köpa hörlurarna på fredag

  • Medlem
  • 2006-02-20 11:01

Dem är kassa! likaså de vanliga halsremslurarna... Köp dem inte. ;/

Skulle satsat på några märkeslurar

Later grabbar/flickor

  • Medlem
  • 2006-03-02 14:05
Ursprungligen av Jpuke:

Dem är kassa! likaså de vanliga halsremslurarna... Köp dem inte. ;/

Skulle satsat på några märkeslurar

Later grabbar/flickor

Det jag undrar lite kring de här snoddförsedda lurarna (vare sig de är in ear eller originalsnäckor) är hur de ser ut efter ett tags användande. Det är ju himla schysst me vita snoddar till sin vita nano, men hur ser de ut efter till exempel ett par träningspass, allmänt kringluffsande? Om de blir missfärgade där de vilar runt halsen/nacken kan det ju vara bra att veta om det går att tvätta av dem lite lätt (på ytan med typ en trasa och lite tvål eller liknande?). För om man lägger ner en 400:- på lurar mycket för att de ska vara vita och passa till nanon vill man ju att de är vita lite längre än nån vecka med flera träningspass. Att de blir missfärgade i längden kan jag ju förstå däremot. Sen undrar jag vad sonys snoddförsedda in ear lurar har för material/ytmaterial på snoddarna (plast/gummi...). Har inte hittat någon info om ytan på snoddarna så det vore intressant att veta från någon av alla er som använder den modellen. Sen har jag förstått att man måste ha något slags case på nanon för att använda sonys halsremslurar? Vilket case är minst synligt och funkar att fästa vid tycker ni - vill helst att det ska vara så lite som möjligt som syns bortsett från nanon själv? (Isee case eller?)

skapa ett en egen tråd ett förslag

  • Medlem
  • 2006-03-20 00:04
Ursprungligen av Vattenflaskan_:

skapa ett en egen tråd ett förslag

Redan tagit upp det i annan tråd men inget direkt svar (sorry).

1
Bevaka tråden