Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Billiga reserv-gummipluppar till bl.a. Sony MDR-EX71

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har ett par svarta Sony MDR-EX71 (till min Ipod) samt gråa Sony Ericsson HPM-70 (originallurar till W800i mobiltelefon). Båda dessa lurar har samma konstruktion på gummiplupparna man trycker in i öronen. Nu är dessa gummipluppar bortsprättade (ja, de trillar lätt bort när man plockar ut och i dem i jackfickor m.m.) och en ny original-sats med 3 par (3 olika storlekar) kostar ca 150:- +moms. Det är ockerpris eftersom det är bara ett par gummibitar jag behöver, i EN storlek!
Jag inbillar mig att jag läst lite offtopic i en annan tråd om hur man får tag i billiga nya pluppar som inte är Sony-original (eller?). Nån som vet nåt om detta? Eller nån som vill skänka/sälja billigt några "mellanstorlek-pluppar"? :rolleyes:

mvh/A

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-03-19 12:44

bästa tipset är att kolla på olika forum och folk vill byta eller sälja.

annars får du räkna med ca 100kr

Jodå, jag ska kolla runt lite, men 100 spänn för två sketans gummiproppar...sanslöst! Det vore "ärligare" av Sony att skicka ut en stor kartong med diverse storlekar och färg till olika återförsäljare och sälja gummibitarna för 10 spänn styck... Sverker nästa.

1
Bevaka tråden