Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Nano + Löpning (tillbehör)

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

jag undrar bara vilket det bästa tillbehöret för till en Ipod Nano när man springer ofta?

Jag har kollat på ett armband på internet, men hur långa är dem? kan man ha dem över biceps?

Jag hittade också XtremeMac SportWrap på ishop.nu och det verkar ju vara ett bra alternativ också. samma med skintight armband.

Men vilket tillbehör tror ni är bäst?

får man med något tillbehör till ipoden när man köper den?

tror ni det håller med att bara köpa ett clip och fästa ipoden i shortsen?

Ursprungligen av emil23j:

Hej,

jag undrar bara vilket det bästa tillbehöret för till en Ipod Nano när man springer ofta?

tror ni det håller med att bara köpa ett clip och fästa ipoden i shortsen?

Det man vill undvika när man springer är oftast att sladden inte skall vara i vägen för armrörelsen. Det uppnås lättast genom ett fodral du spänner runt armen där överflödig sladd sätts fast. Det finns även andra typer av fodral som är specifika för löpning, bland annat XtremeMacs Micro Sport, som hålls i handen. En annan viktig aspekt är att hålla fukten borta från din spelare.

Du hittar många alternativ här:

http://www.istuff.se/index.php?main_page=index&cPath=64_67_81

Ja jag håller med dig. därför borde det bästa vara att ha den högt upp på armen. typ vi biceps. att ha den i handen tror jag inte skulle vara lyckat.

Ni hade några intressanta produkter på eran hemsida. Hur långa är XtremeMac sportwrapsen, SpeckProducts och groovegear banden? Går alla att ha på överarmen? jag har ett armmått på 36cm (omkrets)

1
Bevaka tråden