Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nä men tjena!!!

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjena

Jasså inte visste jag att man skulle presentera sig här på detta stället...

Men nåja, eftersom här är en hel drös med personer som ogillar mig starkt så får jag väl presentera mig så ni kanske ändrar uppfattning vet jag!!

Jag heter iaf Nicolai och har varit medlem här i X antal månader... hur många vet jag ej... "spela roll"

Jag bor i Malmö, kommer från holland... bara här för att plugga o sådant.. men snart ska jag hem igen...
Jag är 20 år gammal, studerar och jobbar... med vad pallar jag inte skriva haha!!

Och nej jag rökar inte hasch bara för att jag är en dude från Holland och btw jag är född i Amsterdam och uppväxt där men ändå ingen "rökare" haha!

Jag har en Vit iPod Nano 4 GB med Gravyr där det står "In Search Of Sunrise"
Och den är bara fylld med Trance musik (Jag är holländare ju och alla vet vi att Holland är Trance Nation nr.1)

Hur som helst....

Jag tycker detta forumet är kalas bra, gett mig många svar på mina frågor...
Och på många korkade frågor jag har ställt här med :rolleyes: hehe!

Och till er jag har "bråkat" med tja va ska jag säga.... nja jag säger inget faktiskt... jag är som jag är!!
Lika hetsig som biltrafiken inne i centrala Amsterdam är

Dvs, jag kläcker gärna ur mig ord som men för fan shut the fak up, dra åt fanders och bla bla bla :rolleyes: Ja det är ju så man gör i Amsterdam när man kör bil

Men men Nicolai hette jag iaf!!

Ha det gött...... Och till er alla andra nya akta er för mig "Ironi"

lol.. skall alla presentera sig så?? något nytt??

Vad menar du?

Du verkar vara lite komisk.. typ som jag ^^

Ja men exakt det som är meningen, i am like that så tåler inte folk det så är det ju tråkigt för dem haha!! ;p

Eller så kanske någon bannar dig från forumet haha. Om du säger fula ord alltså haha.

Ursprungligen av anjuna_beats:

[...] Jag har en Vit iPod Nano 4 GB med Gravyr där det står "In Search Of Sunrise" [...]

Bra smak

vänta jag fattar inte, kommer du från holland jag hörde bara att du nämde amsterdam 200 gånger.. stolt eller??

Ursprungligen av wezztar:

vänta jag fattar inte, kommer du från holland jag hörde bara att du nämde amsterdam 200 gånger.. stolt eller??

Nah, då krånglar nog min skärm. Jag kan bara se "Amsterdam" 3 gånger, kommer du upp i 200?
Och om du tittar i texten så ser du till och med raden "kommer från Holland"

Ursprungligen av wezztar:

vänta jag fattar inte, kommer du från holland jag hörde bara att du nämde amsterdam 200 gånger.. stolt eller??

Avis eller din lilla fjortis??

Skrev ordet Amsterdam 3 gånger i 3 helt olika sammanhang...!! Ursäkta mig då att man berättar lite om sig själv din patetiska lilla vessla, och som du säkert undrar över så röker jag inte hasch nej!!

Men JA jag är stolt över att vara ifrån Holland, för att vara svensk (inget illa menat) är inget man direkt vill briljera över i utlandet, och eftersom svenskarna verkar så naiva och trångsynta, såsom jag har upplevt det som under mina år här i landet så tror tydligen 90% av alla svenskar att man är en knarkande snubbe bara för att man råkar komma ifrån staden AMSTERDAM (Ojsan skrev det igen)

Okej Sverige har lite saker de med kan stoltsera över, tex de fantastiska bilarna Volvo och Saab, Kör själv en Volvo S60, Ericsson (Sony Ericsson), IKEA, Electrolux, Astra, Tetra, u name it...... ni har också mycket att vara stolta över, men allt detta handlar bara om materiella saker...

Utbildningarna i sverige är fantastiska, likaså sjukvården, men svenska personligheter har jag aldrig förstått mig på, alla verkar så bittra och skygga i detta land...

Jag är stolt över att vara från Holland pga den mentaliteten vi har där nere, vi är öppna, varma, framför allt har vi humor, har aldrig mött en svensk som har humor.... (märker man ju bara här, folk blir irriterade över att man säger vart man kommer ifrån, ja men tjena hur ser det ut med rasismen i sverige då?)

jaja med detta inlägg blir jag säkerligen bannad eller varnad, struntar jag dock fullkomligt i, men jag har rätt att säga min mening till sådana korkade individer "Wzztar" som bara för det första är 14 år gammal och insnöad i sin Counter Strike värld...!! Gå och lägg dig lilla pojken....!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Avis eller din lilla fjortis??

Skrev ordet Amsterdam 3 gånger i 3 helt olika sammanhang...!! Ursäkta mig då att man berättar lite om sig själv din patetiska lilla vessla, och som du säkert undrar över så röker jag inte hasch nej!!

Men JA jag är stolt över att vara ifrån Holland, för att vara svensk (inget illa menat) är inget man direkt vill briljera över i utlandet, och eftersom svenskarna verkar så naiva och trångsynta, såsom jag har upplevt det som under mina år här i landet så tror tydligen 90% av alla svenskar att man är en knarkande snubbe bara för att man råkar komma ifrån staden AMSTERDAM (Ojsan skrev det igen)

Okej Sverige har lite saker de med kan stoltsera över, tex de fantastiska bilarna Volvo och Saab, Kör själv en Volvo S60, Ericsson (Sony Ericsson), IKEA, Electrolux, Astra, Tetra, u name it...... ni har också mycket att vara stolta över, men allt detta handlar bara om materiella saker...

Utbildningarna i sverige är fantastiska, likaså sjukvården, men svenska personligheter har jag aldrig förstått mig på, alla verkar så bittra och skygga i detta land...

Jag är stolt över att vara från Holland pga den mentaliteten vi har där nere, vi är öppna, varma, framför allt har vi humor, har aldrig mött en svensk som har humor.... (märker man ju bara här, folk blir irriterade över att man säger vart man kommer ifrån, ja men tjena hur ser det ut med rasismen i sverige då?)

jaja med detta inlägg blir jag säkerligen bannad eller varnad, struntar jag dock fullkomligt i, men jag har rätt att säga min mening till sådana korkade individer "Wzztar" som bara för det första är 14 år gammal och insnöad i sin Counter Strike värld...!! Gå och lägg dig lilla pojken....!!

Ni i Holland har god ost och fina tulpaner..:D

Ursprungligen av anjuna_beats:

Avis eller din lilla fjortis??

Skrev ordet Amsterdam 3 gånger i 3 helt olika sammanhang...!! Ursäkta mig då att man berättar lite om sig själv din patetiska lilla vessla, och som du säkert undrar över så röker jag inte hasch nej!!

Men JA jag är stolt över att vara ifrån Holland, för att vara svensk (inget illa menat) är inget man direkt vill briljera över i utlandet, och eftersom svenskarna verkar så naiva och trångsynta, såsom jag har upplevt det som under mina år här i landet så tror tydligen 90% av alla svenskar att man är en knarkande snubbe bara för att man råkar komma ifrån staden AMSTERDAM (Ojsan skrev det igen)

Okej Sverige har lite saker de med kan stoltsera över, tex de fantastiska bilarna Volvo och Saab, Kör själv en Volvo S60, Ericsson (Sony Ericsson), IKEA, Electrolux, Astra, Tetra, u name it...... ni har också mycket att vara stolta över, men allt detta handlar bara om materiella saker...

Utbildningarna i sverige är fantastiska, likaså sjukvården, men svenska personligheter har jag aldrig förstått mig på, alla verkar så bittra och skygga i detta land...

Jag är stolt över att vara från Holland pga den mentaliteten vi har där nere, vi är öppna, varma, framför allt har vi humor, har aldrig mött en svensk som har humor.... (märker man ju bara här, folk blir irriterade över att man säger vart man kommer ifrån, ja men tjena hur ser det ut med rasismen i sverige då?)

jaja med detta inlägg blir jag säkerligen bannad eller varnad, struntar jag dock fullkomligt i, men jag har rätt att säga min mening till sådana korkade individer "Wzztar" som bara för det första är 14 år gammal och insnöad i sin Counter Strike värld...!! Gå och lägg dig lilla pojken....!!

Jag tror inte att wezztar menade något illa, så du behöver inte överreagera sådär. Du kan väl iallafall försöka bidra till att få en bättre stämning här, men med såna här inlägg blir det inte så mycket trevligare precis. Du får tycka vad du vill om Svenskar, men håll det gärna för dig själv.

  • Medlem
  • 2006-03-08 23:27

Ja.. välkommen får man väl säga!
Det är lite kul vad olika grejer folk har i sina mp3or.. en kollega till mig, på jobbet har en massa
nutida konstmusik (av de flesta mer känd som "konstiga ljud"), en elev till mig hade fruktansvärt
hårt distade gitarrer och själv är det mest jazz och 50-60tals rock.
Och så har du Trance...

Kan du inte lära oss någon slags iPodrelaterad parlör på holländska?
typ, "rör du mina 60gigs ska dina kalsonger äta din mammas köttbulle!"

Nope finns något som heter yttrandefrihet i Europa....!!

Precis det som är felet med er svenskar, ni håller allt för er själva.....!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Nope finns något som heter yttrandefrihet i Europa....!!

Precis det som är felet med er svenskar, ni håller allt för er själva.....!!

Klart att du får uttrycka dig, men gör det då på rätt ställe. Detta är ju trots allt ett forum som är tänkt
som en plats där man ska disskutera iPods, - inte Svenskar. Ta bort den där aggressiva attityden du har nu.

Anjuna_beats: Varför dra alla över samma kam?
Tycker iaf att det är konstigt att du inte har träffar en enda svensk med humor - fan.. Vilka umgås du med egentligen?

Ollesallagetter: De har ett jävla bra landslag i fotboll dessutom..

Ursprungligen av femton:

Anjuna_beats: Varför dra alla över samma kam?
Tycker iaf att det är konstigt att du inte har träffar en enda svensk med humor - fan.. Vilka umgås du med egentligen?

Ollesallagetter: De har ett jävla bra landslag i fotboll dessutom..

Ja du.. Fan att dom vann över Sverige iEM.. jävla skit

Gone_away: Jag som precis hade tänkt skriva om vilken bra effekt din tråd om stämningen hade gjort...Aja, det har blivit lite bättre iaf.

Njäe sant jag borde inte dra alla över en kamm, sorry men vissa är så naiva så som den där 14 åriga killen .... jodå jag har träffat svenskar med humor med det är inte många du, nåja skit samma....!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Njäe sant jag borde inte dra alla över en kamm, sorry men vissa är så naiva så som den där 14 åriga killen .... jodå jag har träffat svenskar med humor med det är inte många du, nåja skit samma....!!

Du har talang, Anjuna. Personligen skulle jag aldrig kunna utläsa en persons sätt via en skriven textrad i ett forum. Men det kan tydligen du? Tänk efter lite innan du kastar ur dig massa dumma saker, så slipper du be om ursäkt efteråt som du brukar göra. Det var ju det där med stämningen.

Ursprungligen av Gone_Away:

Du har talang, Anjuna. Personligen skulle jag aldrig kunna utläsa en persons sätt via en skriven textrad i ett forum. Men det kan tydligen du? Tänk efter lite innan du kastar ur dig massa dumma saker, så slipper du be om ursäkt efteråt som du brukar göra. Det var ju det där med stämningen.

Å andra sidan var det ju inte jag som började med dumma kommenterar så det är ju fjortisens fel som var tvungen att utrycka sitt hat mot holländare med o skriva att ja skrev AMSTERDAM 200 ggr....!!

Vi i Sverige har faktiskt kommit på skiftnyckeln också! Credit till oss....

Ursprungligen av martin_stenmark:

Vi i Sverige har faktiskt kommit på skiftnyckeln också! Credit till oss....

...Och vi kan skryta med världens största spritföretag. Men men, nu ska vi inte gå ännu längre ut från trådämnet än vad vi redan hamnat. Känns nästan som att en "Tråd låst" skulle passa bra.

Hmm holländarna upptäckte New York, enda Leif Erisson (en svensk viking gjorde var att segla några varv runt jorden och kom till usa.... men tänkte inte på att låta det bli svenskt. satan osså för då hade svenskan varit världsspråket, men ja Leif Ercisson upptäckte USA före Columbus, och holländarna upptäckte New York och det hette Nieuw Amsterdam innan engelsmännen på 1600 talet köpte manhattan för 50 dollar!!

Ursprungligen av anjuna_beats:

Hmm holländarna upptäckte New York, enda Leif Erisson (en svensk viking gjorde var att segla några varv runt jorden och kom till usa.... men tänkte inte på att låta det bli svenskt. satan osså för då hade svenskan varit världsspråket, men ja Leif Ercisson upptäckte USA före Columbus, och holländarna upptäckte New York och det hette Nieuw Amsterdam innan engelsmännen på 1600 talet köpte manhattan för 50 dollar!!

..och där såg vi förvandlingen från ett iPodforum till ett historieforum.

yeah!!!

  • Medlem
  • 2006-03-19 16:55
1
Bevaka tråden