Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

uppspelning i högtalare????

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hejsan. ja blev väldigt förvånad när jag kom på hur man skulle få musik i iPodens högtalare. man måste alltså ha en ljudinspelare från Belkin. men då e ju problemet att ja har en nano och då passar ju inte den! nån som vet nåt annat som man kan köpa där man får ljud i högtalaren? eller finns det nån inställning? ^_^:eek:

Din iPod har högtalare? Vilken modell är det?

iPod nano 2gb

För att förtydliga det hela, du menar att man ska kunna spela upp musik i iPodens högtalare? Den som frambringar klickljudet?!
Jag har förmodligen misuppfattat dig.

japps, med bekling music recorder kan man det, men det är på de äldre generationerna ^4

Du får gärna länka till vilken produkt det är, jag hittar inte den på deras sida.

Jag hittade två olika "recorder" på deras sida. Vet dock inte om det är någon av dom.
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=247153
http://catalog.belkin.com/IWCatProductPage.process?Product_Id=159385

Så om man kopplar in någon av dessa (vi antar att det är någon av dessa Vattenflaskan_ menar) så får man musik i ipodens högtalare? Jag är tveksam...

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-03-12 00:23
Ursprungligen av Marcus F:

Så om man kopplar in någon av dessa (vi antar att det är någon av dessa Vattenflaskan_ menar) så får man musik i ipodens högtalare? Jag är tveksam...

Belking har gjort några få så du kan spela in t.ex om du ska intervjua etc. Vissa av dom har även uppspelning men du kan ju räkna ut lite snabbt vad det är för volym.

Ursprungligen av Marcus F:

Så om man kopplar in någon av dessa (vi antar att det är någon av dessa Vattenflaskan_ menar) så får man musik i ipodens högtalare? Jag är tveksam...

ooj, nää läste fel om denna myt ! det var alltså en högtalare I inspelaren och i den kunde man spela upp musik i...

ja, det ska funka, men dom där belkin-produkterna är inte till iPod nano jue. men i länk 189385 som ztaafen visade så går det på den...

Det där är ju en voice recorder.. Den har funnits på marknaden i några år.. Den kan användas till att spela in ljud och som högtalare.. Men ljudet blir väldigt svagt och inspelningskvalitén är inge vidare.. Om du verkligen måste ha en så är Griffin iTalk bättre..

Ursäkta om jag är trög men jag trodde att Vattenflskan_ menade att om man hade en sån så skulle man kunna spela upp musiken på iPoden i iPodens högtalare (den som klickar när man har aktiverat det), men det är alltså Belkins mikrofon som fungerar som högtalare också?:confused:

Ursprungligen av Marcus F:

Ursäkta om jag är trög men jag trodde att Vattenflskan_ menade att om man hade en sån så skulle man kunna spela upp musiken på iPoden i iPodens högtalare (den som klickar när man har aktiverat det), men det är alltså Belkins mikrofon som fungerar som högtalare också?:confused:

Jag tror det.. Min iTalk kan man använda som högtalare iaf.. Men ljudet blir vääldigt svagt. Jag vet inte om ljudet i Belkin voice recorder blir lika svagt men inspelningskvalitén är ännu sämre än i iTalken..

1
Bevaka tråden