Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Klistra på IS ....

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej jag fick min IS från istuff igår och jag kände mig som en av världens lyckligaste "man" för jag hade köpt en "indestructible" KONDOM....
Jag hade surfat in på IS hemsida och laddat ner videon för att följa deras råd steg för steg....
Då va d dags att sätta sig ner att pilla på d.......:( Det va hur svårt som helst att pilla med det specielt om din G5 e svart.
Det såg hur lätt som helst på deras video ... Dem kanske hade någon pro. klistrare lr något sånt ....
Aja Jag blev ändå någorlunda nöjd med d speceilt baksidan där chromet...
Har någon annan haft en sådann upplevelse och kanske lite fina råd vad man bör tänka på när man klistrar på d eller hur ni gjorde d skulle vara kul att veta ...

Jag hade en skål me vatten och EN droppe diskmedel i.
Sen doppade jag hela plasten i den, skakade av vattnet och började från ena kanten till den andra...

Det jag tyckte va pilligast va baksidan.
Men efter ca 3-4 gånger satt den som smäck!

  • Oregistrerad
  • 2006-03-02 19:40

Måste köpa en ny, min iPod är upphämtad av tnt och min gamla is ligger i papperskorgen

jag satte på min IS igår det blev inte så fint som jag hade velat att dte skulle bli... MEN MEN det ska ju skyddas vilket den gör

1
Bevaka tråden