Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Griffins BlueTrip ute nu - någon som testat?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-24 12:13

Nu finns äntligen BlueTrip, Griffins Bluetooth-tillbehör till tidigare modeller av iPod, att köpa. Jag funderar starkt på att skaffa denna för att enkelt kunna spela allt i min iPod photo på hemma-stereon samtidigt som iPod fungerar som en slags fjärrkontroll. Är det månne någon som redan hunnit köpa och testa detta tillbehör (finns för knappt 1500 kr på Macoteket)? Räckvidden uppges vara 10 meter, men vad händer om man vill styra från ett annat rum med vägg emellan?

/Galex

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-02-24 15:11
Ursprungligen av Galex:

Nu finns äntligen BlueTrip, Griffins Bluetooth-tillbehör till tidigare modeller av iPod, att köpa. Jag funderar starkt på att skaffa denna för att enkelt kunna spela allt i min iPod photo på hemma-stereon samtidigt som iPod fungerar som en slags fjärrkontroll. Är det månne någon som redan hunnit köpa och testa detta tillbehör (finns för knappt 1500 kr på Macoteket)? Räckvidden uppges vara 10 meter, men vad händer om man vill styra från ett annat rum med vägg emellan?

/Galex

Läs lite om bluetooth tekniken så borde svaret komma till dig.

http://www.ishop.nu/?page=prod&id=207 <-- endast 1379

  • Medlem
  • 2006-02-27 00:17
Ursprungligen av FnuX:

Läs lite om bluetooth tekniken så borde svaret komma till dig.

http://www.ishop.nu/?page=prod&id=207 <-- endast 1379

Jo, det låter ju bra "på papperet", men frågan är hur bra det fungerar i verkligheten. Särskilt intressant för mig är att få synpunkter på ljudkvaliteten jämfört med en direkt inkoppling till stereon (via iPod-dockan).

/Galex

Är det någon som har den till sin mini och hur ser det ut? Är den lika "slick" som iTrip:en?

SebO

1
Bevaka tråden