Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skullcandy?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2006-02-26 03:13

Tjenare tjenare.. Sugen på ett par nya lurar, har spanat in skullcandy.. Vart finns dom att köpa i gbg? Antingen modellen Hesh eller GI... Vilka tror ni är bäst? Skullcandy Hesh eller Koss Porta Pro?
MVH
Axel

Koss Porta Pro är självklart bäst och kostar bara 295 :-
VÄLJ DEM

  • Medlem
  • 2006-02-26 14:18

Jasså okej.. det känns lite tråkigt att ha dom som alla andra har bara.. man ser dom ju på var och varannans huvud när man tar en runda nere på stan

Ursprungligen av axxe:

Jasså okej.. det känns lite tråkigt att ha dom som alla andra har bara.. man ser dom ju på var och varannans huvud när man tar en runda nere på stan

Trodde att du var ute efter det bästa ljudet, inte ett par lurar ingen annan har..

Ursprungligen av axxe:

Jasså okej.. det känns lite tråkigt att ha dom som alla andra har bara.. man ser dom ju på var och varannans huvud när man tar en runda nere på stan

Om du inte vill ha Porta Pro kan du ju köpa AKG K24P.. Dom är nästan bättre än Porta pro, kostar ungerfär lika mycket som Porta pro och dom e coola.. Ett test har gjorts här på forumet och det är bara att läsa..

Köp dem för 295 kr.. klart Mest prisvärda och bästa hörlurar på marknaden

  • Medlem
  • 2006-02-26 16:17

Är det verkligen det bästa ljudet då? Allebaggen: vart kan man köpa dom för 295 i gbg? det enda stället jag vet är PCkungen..

mm Det va PCkungen jag menade.. Jag ´köpte dem där och är helnöjd å när min syster testade dem fastnade hon så mkt för dem så vi skaffade en till.. PCKUNGEN äger

Neej !
köp inga porta pro...
Jag vet inte riktigt hur Hesh är men jag har G.I och dom funkar asbraa.
man kan få tag i några modeller på:
www.headsetshoppen.se

innan hade dem på
www.junkyard.se
men dom är slut just nu

Heeej! köp inga skullcandy! har köpt T1! jag tycker de är som att ha gått från en P A anläggning till en klockradio! skulle råda dej att inte köpa dom lurarna! svårt missnöjd med dom! men dom är jÄÄklit coola!

//mÖrt

1
Bevaka tråden