Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ung man med musikfix och designsug

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hey!

I ungefär 2 år har jag suktat efter en iPod, utan att ha haft pengar eller möjlighet till inköp. Redan efter ett halvt års suktandet kompromissade jag med en liten 256 MB Jens of Sweden. En god trotjänare må jag säga, men siktet var alltid inställt på Apples guldklimpar.

I takt med att inkomster och musikintresse ökat, beslutade jag mig under min Europa-flygtrip under 3 veckor, att med lite reskassa i behåll införskaffa en iPod vid min hemkomst. Med mitt musikbibliotek och materialistiska sinne, framstod 20 GB-versionen med färgskärm (albumcovers, mums!) som ett självklart alternativ. Och mycket riktigt, i måndags den 22 augusti beställde jag den, komplett med gravyr och fri frakt till det mycket förmånliga priset av 2695 kronor tack vare CSN-rabatt och svikande försäljningssiffror hos utgivaren.

Genast gav jag mig in i världen av iPod-fanatism med allt vad det innebär. Jag möttes av ett sprudlande världscommunity i iLounge (deras bok var väldigt underhållande, och framförallt lämplig "inför"-läsning) och sin svenska lillebror här på iPod.se! Hos dessa möter jag en sofistikerad, engagerad och gladlynt massa där man genast känner sig välkommen.

Idag har jag postat 3 inlägg på sidan, mina 3 första. Med hopp om flera, och välbefinnande,

David

Välkommen hit!

Välkommen!

Välkommen!!

  • Oregistrerad
  • 2006-02-23 19:35

Alleman, han är inte direkt ny längre

Haha, jag blev medlem senare än limerick och har skrivit betydligt fler inlägg.. Hmm, jag borde skaffa mej ett liv

1
Bevaka tråden