Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lycklig ägare till G5 60G

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Japp! som sagt, lycklig ägare.
Tagit en liten stund med att lära sig Itunes och hur det fungerar med Ipodden! men det tar sig som brandmannen sa!! Den va' bra va? he he.
Har bara inte fått det att funka med LjudBöckerna riktigt! [Konvertera till AAC] kanon bra guide här, men det ville sig inte riktigt, men det kommer det med förmodar jag.

Förövrigt så' e jag en kille på runt 40 som är musik älskare!! HårdRock/Metal/Blues från 70 och framåt och lite annan skit Spelat trummor en gång i tiden, startade med trummor när jag var 13 och höll på med det till jag blev 27, sållde dom och började med att lira Gura till nu!! men har börjat med trummor i gen [Digitala] funkar bra faktiskt.

Annars mår jag bra förövrigt:rolleyes: tror jag....Är det nått annat ni undrar över, så MSG.

Ha det så bra på er alla!! så får vi hoppas på en kanon sommar i år = RengnÅrusk...

Grattis.. Jag är sjäv precis lycklig ägare till en G5 30GB, är väldigt nöjd med köpet, köpte den dock i Thailand (Bangkok), på semesten..

Men gillar den starkt.

Välkommen hit!

And so, yet another one has joined the dark/white side. Welcome, I say.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-02 21:09

Grattis,,
min kommer för hoppningsvis i morrn;)

Tack!! skall ni ha för välkommnandet alltid lika kul med trevligt forum med trevligt folk!!

1
Bevaka tråden