Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Artwizz ScratchStopper vs Invisible shield

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har försökt hitta information om Scratch stopper som säljs på Apple store utan framgång. Är det någon här som provat den? Kan den jämställas med invisible shield eller är det en sämre variant? Lätt att montera? Hållbarhet? Osv..

Ingen som provat eller hört talas om Scratch Stopper?

  • Medlem
  • 2006-02-01 13:30

Jag har också försökt hitta ett test/recension av produkten. Det känns ju ganska väsentligt då det säljs på applestore som det enda scratch stopper/filmskyddet för nano. Men nä, jag hittar inga betyg eller tips om den produkten heller. Konstigt för jag var in på en Macoteket butik också och där fanns produkten att köpa sen ett litet tag tillbaka så den borde ju ha testats nånstans tycker man.

Jag köpte Scratchstoppern idag.. Jag hade Invisible shield förut, den var riktigt, riktigt bra.. Men så gick iPoden sönder och jag fick skicka tillbaka den.. Så nu köpte jag scratchstoppern istället pga att den var mycket billigare..
Jag kan ju skriva sen och säga vad jag tycker.

Jah har Artwizz ScratchStopper sedan någon vecka tillbaka. Fungerar hur bra som helst!

Jag har satt på scratchstoppern nu. Jag tycker faktiskt att det var lättare att sätta på IS än den här. Och sidorna är ju inte skyddade, det är dom på IS. Så jag måste faktiskt rekomendera IS istället för den andra, fast att IS är dyrare.

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Jag har satt på scratchstoppern nu. Jag tycker faktiskt att det var lättare att sätta på IS än den här. Och sidorna är ju inte skyddade, det är dom på IS. Så jag måste faktiskt rekomendera IS istället för den andra, fast att IS är dyrare.

Hur kan man tycka scratchstoppern är svår att applicera?:eek:
Man lägger ju bara på den så är det klart. Bubblor som uppträder sugs av sig själv bort efter ett par dagar.

Lätt värt 135kr säger jag Funkar lysande för mig.

  • Medlem
  • 2006-02-02 12:52

Syns det att man har Artwizz på? Med invisible shield blir det lite annorlunda struktur på ytorna som jag har förstått det. Är det likadant med Artwizz?

Ursprungligen av cylob:

Syns det att man har Artwizz på? Med invisible shield blir det lite annorlunda struktur på ytorna som jag har förstått det. Är det likadant med Artwizz?

Det är helt slätt. Vet inte exakt vad du syftar på dock. Kanterna syns dock. Men inget man tänker på och det finns nog inget som är helt osynligt. Är man så kräsen får man köra utan.

  • Oregistrerad
  • 2006-02-10 21:32

Kan man ta bort scratchstoppern efter man har satt på den utan att den förstörs???

Ursprungligen av fahl:

Kan man ta bort scratchstoppern efter man har satt på den utan att den förstörs???

Inga problem. Däremot blir klistret något sämre för varje gång.

  • Medlem
  • 2006-03-02 14:42

Hej!

Någon som vet skillnaden på Apple´s Power Support Crystal Film och Artwizz ScratchStopper? Det ska vara till min Nano, som jag ska beställa NU.
Apple må vara bra på att skriva utförlig reklam om sina prylar, men de är inte så bra på att specificera skillnaderna så att man vet vilken man vill/ska/bör ha... I allafall inte så att JAG förstår.

1
Bevaka tråden