Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bästa fodral till Ipod g5

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

vilket är de bästa fodralet de hårda elr silikon de finns ju vissa att välja mella på www.istuff.se men e sillikon skydden bra o skyddar displayen oså elr e de hårda bättre?

tack på förhand
gabriel

  • Oregistrerad
  • 2006-01-16 19:16

Jag köpte de mjuka silikon fodralet och är ganska nöjd. Den skyddar väldigt bra om man skulle tappa den och att man kan välja att plocka bort bältesklippset är toppen. Men jag fick ganska snabbt några kraftiga repor på skydds glaset så de e inte så väldigt repsäkert som man kan tyckas att de borde vara. Jag va kanske klantig men ändå. Det hårda kan jag tänka mig är lika eller mer känsligt eftersom de finns mer yta att repa men silikonet går ju inte att repa. Jag är nöjd med silikon fodralet i alla fall. Man kanske kan man köpa en lös plexi front och i så fall är jag mer än nöjd. Lycka till.

  • Medlem
  • 2006-01-16 19:25

Jag ska nog också köpa silikon fodralet men det e ju så nedrans dyrt med specielt om man ska betala postens avgift på 50kr som tillkommer

  • Oregistrerad
  • 2006-01-16 20:04
Ursprungligen av _o0o_:

Jag ska nog också köpa silikon fodralet men det e ju så nedrans dyrt med specielt om man ska betala postens avgift på 50kr som tillkommer

Många av istuff.se-s produkter har fri frakt.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-16 22:22

Hej

Själv så köpte jag inveisible shield och silicon skyddet så har jag en repfri ipod i fickan och extra skydd när man är på gymet.

Mvh Steppvaran

Ursprungligen av steppvaran:

Själv så köpte jag inveisible shield och silicon skyddet så har jag en repfri ipod i fickan och extra skydd när man är på gymet.

Mvh Steppvaran

Smart!

jag köpte insvisible shilde som jag satt på och det är det enda jag har, avnänder också skyddet som föjde med ibland ,tycker lite onödigt att köpa ett fodral

Själv kör jag iPod Socks, kanske inte det bästa skyddet men helt klart ett av de ballare.

1
Bevaka tråden