Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fick 2st Invisible Shield (av misstag), vill nån ha en?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Beställde min andra IS, av skäl vi inte behöver gå in på, men fick till min förvåning 2st IS...2 separata kuvert. Kollade på mitt konto på istuff.se även där stod det som om dom bara hade skickat en. Saksamma, undrar bara om nån vill ha den? Du kan få den för halva priset eller nåt. Har själv ingen nytta av o ha en till IS som bara samlar damm.

Det är för iPod Video 60GB varianten...fast jag fattar inte vad skillnaden mellan den och 30GB varianten är...dom är väl identiska på utsidan? Bara insidan som är lite annorlunda.

Paketet är självklart obrutet. Skicka ett mail eller nåt om du är intresserad.

ps. Vet inte om man får göra så här, "annonsera" ...får se om admins säger nåt. Kan kanske tänkas byta IS:en mot nån kul sak eller nåt. ds.

Jag tar den gärna, om den inte redan är borta...

Mailade precis.

Ursprungligen av Cantstandya:

ps. Vet inte om man får göra så här, "annonsera" ...får se om admins säger nåt. Kan kanske tänkas byta IS:en mot nån kul sak eller nåt. ds.

Det är tillåtet men man ska skriva det i säljes-forumet

Fråga:
Är dom där enbart anpassade till iPod video, eller passar dom iPod color oxå?

bara ipod video

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-12 00:13
Ursprungligen av Cantstandya:

Beställde min andra IS, av skäl vi inte behöver gå in på, men fick till min förvåning 2st IS...2 separata kuvert. Kollade på mitt konto på istuff.se även där stod det som om dom bara hade skickat en. Saksamma, undrar bara om nån vill ha den? Du kan få den för halva priset eller nåt. Har själv ingen nytta av o ha en till IS som bara samlar damm.

Du har inte funderat över att kontakta iStuff och höra med dem om de vill ha tillbaka dubletten som de skickat av misstag? Det hade väl varit det ärligaste. iStuff i sin tur har säkert betalat pengar för båda.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-01-12 00:16

en annan sak är att istuffs ägare/anställda hänger här på forumet

  • Medlem
  • Östergötland
  • 2006-01-12 06:13
Ursprungligen av xtrem:

en annan sak är att istuffs ägare/anställda hänger här på forumet

Tänkte inte på det .
Ärlighet varar längst.

Försöka duger ju haha

  • Medlem
  • 2006-01-12 13:00

iPod video 30GB och iPod video 60GB.

Skillnaden mellan dem är att iPod video 60GB är 3mm tjockare.

3mm tjockare!!! D va som f...=)

PS. Skämtade bara, jag har inte fått dubbla IS av misstag =P

Isf var detta ett extremt onödigt skämt....

/me gör tecknet med handen swoosh över huvet åt Marcus F

1
Bevaka tråden