Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jacka till alla ipods

Tråden skapades och har fått 20 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej Jag kom på att det är snart vår så jag tror att jag har vuxit ut min vårjacka och väst då undrar jag om det finns en vårjacka eller en väst som man kan ha ipoden i diskret så alla inte ser att man har en ipod???,eller annars skulle man kunna väl fixa det.finns det nån som vet nåt om vad man kan köpa mp3-jackor eller nått sånt?? är mkt intresserad av det.

Förslag: Leta efter jacka med innerficka eller köp ett ipodfodral som du kan hänga runt halsen?

ok Jag har hörtalas om att agent 18 ska vara bra jag vill veta om kan ha apples Lanyard headphones till nano om man har agent18??.

Alleman, varför behöver du speciell "mp3-jacka?"
Duger det inte fint med en vanlig jacka med innerficka?, som pralina skrev.

Jag antar att du har sett denna, eftersom du har kommenterat. http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=41345&highlight=ipod+jacka

Varför vill du inte visa iPoden, det är ju så fin!

För då bli chansen större att jag blir rånad och blir av med ipod om typ alla ser oj en ipod den snor jag!! jag jag kanske jag nöja mej med en vanlig snygg jacka eller väst på en inneficka.

Ursprungligen av Alleman:

För då bli chansen större att jag blir rånad och blir av med ipod om typ alla ser oj en ipod den snor jag!! jag jag kanske jag nöja mej med en vanlig snygg jacka eller väst på en inneficka.

Få jag på ett skämtsamt sätt föreslå lite karate?:p

haha värdligt roligt(ironisk)

Om du har ett par andra lurar än originalen så ser ingen att du har en ipod om du har den i innerfickan, så gör jag när man vill va lite diskret...

jag har bara dom man får med i ipod och ipod lanyard headphons bara.

Tjaa, då får du väl ha en mössa över
Eller så köper du några bättre och gör som jag (och flera andra) skrev ovan.

är inte apples bra ?? jag tycker det vf verkar alla tycka illa om dom:S

Ursprungligen av Alleman:

är inte apples bra ?? jag tycker det vf verkar alla tycka illa om dom:S

Jag är inte sån att jag måste ha extremt bra ljud utan det är för att jag inte får dem att sitta så bra eftersom jag har jag gjort av med dem där svarta kuddarna man fick med och mina sennheiser är för stora för att ha i skolan. Och därför har jag beställt ett par Sony MDR-EX71

apple e inte bra!
ingen bas, Köp skullcandy istället!

www.skullcandy.com

(vet att detta inte har med ämnet att göra men man måste ju hjälpa stackars outbildade

Ursprungligen av Ipod_Tim:

apple e inte bra!
ingen bas, Köp skullcandy istället!

www.skullcandy.com

(vet att detta inte har med ämnet att göra men man måste ju hjälpa stackars outbildade

Precis! Därför rekomenderar jag även Koss Porta Pro.

Hur ser sony mdr-ex71 ut?? vill bara se hur dom ser ut.

Ursprungligen av Alleman:

Hur ser sony mdr-ex71 ut?? vill bara se hur dom ser ut.

Svarta och vita:

Jag har beställt dem svarta.

Annars finns det ju bilder i Erik Svansbo´s recension av dom.

  • Oregistrerad
  • 2006-01-14 13:11

Öhh..läs tidningen GEAR....dom har massa IPod prylar i den...åtminstonde förra året...där fanns en jacka med Ipod docka i en specialficka och kabel upp till en kontakt i kragen för hörlursanslutning.Sedan satt insydda specialknappar på ena ärmen för styrning av de viktigaste funktionerna....fanns specella tröjor med....ska kolla igen om någon vill veta mera....tidningarna tar jag med till jobbet....som kryllar av kleptomaner....

ok tack så mkt för bilden.Vad kan jag köpa tidinngen Gear? eller nån annan bra ipod-tidning?.

1
Bevaka tråden