Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ArtWizz ScratchStopper för nanon..

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-12-29 23:10

Jag undrar om någon har erfarenhet av apples ArtWizz ScratchStopper för nanon? De kommer visst i 2 pack och de säger på apple stores hemsida att de inte lämnar några rester efter sig när de tas bort. Stämmer det? Syns ArtWizzen mer än InvisibleShileden när den väl är på plats? De är ju lite billigare än InvisibleShield så om de är hyggliga tänkte jag att man kanske kan prova dom.....Vad säger ni som har använt dom?

  • Medlem
  • 2005-12-30 13:11

Finns det nåt test av Artwizzen? Har kollat runt lite men hittar inget för tillfället...

Jag undrar också om Artwizz - är det bättre med typ Agent 18? Har fått den rekommendationen, men jag vill ju ha min nano så liten och smidig som möjligt...

  • Medlem
  • 2006-01-06 14:06

Hmmm..det verkar som om ingen har valt ArtWizz Scratch stopper som finns på apple.se (store) när de köpt skyddsfilm till nanon...Är det ingen som har erfarenhet av den som kan dela med sig av lite åsikter. Förutom att det inte täcker sidorna (som jag redan läst på apples hemsida).....Vore hemskt tacksam för svar.

Det verkar faktiskt svårt att få tag i någon typ av recension av den produkten. Google gav inte mycket, och Altavista gav inte mycket mer. Det mesta var infomation om den, men inga typiska recensioner.
Troligen kommer det mer, allt tar ju sin tid :rolleyes:

  • Medlem
  • 2006-01-06 19:53
Ursprungligen av Gone_Away:

Det verkar faktiskt svårt att få tag i någon typ av recension av den produkten. Google gav inte mycket, och Altavista gav inte mycket mer. Det mesta var infomation om den, men inga typiska recensioner.
Troligen kommer det mer, allt tar ju sin tid :rolleyes:

Ja jag märker att det framförallt här inte är någon som nämner Scratch Stoppern när skydd för nanon diskuteras. Så antingen är den jättekass eller så har den inte funnits så länge på marknaden kanske?

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-01-09 01:53
Ursprungligen av Mari:

Ja jag märker att det framförallt här inte är någon som nämner Scratch Stoppern när skydd för nanon diskuteras. Så antingen är den jättekass eller så har den inte funnits så länge på marknaden kanske?

Den har inte funnits så jättelänge för svenska leverantörer. Det kommer komma ett test här på ipod.se inom några veckor.

  • Medlem
  • 2006-01-09 22:42
Ursprungligen av FnuX:

Den har inte funnits så jättelänge för svenska leverantörer. Det kommer komma ett test här på ipod.se inom några veckor.

Hoppas verkligen det hinner komma upp innan jag köpt mitt då, så jag slipper göra ett dåligt köp i onödan...:)

  • Medlem
  • Nordmaling
  • 2006-01-17 20:43
Ursprungligen av Mari:

Hoppas verkligen det hinner komma upp innan jag köpt mitt då, så jag slipper göra ett dåligt köp i onödan...:)

http://www.ishop.nu/?page=prod&id=3 <-- 99:- + frakt, ej dyrt

Mari,

varför inte köpa själv och recensera?

  • Medlem
  • 2006-02-01 13:34

hunkydo//

Skulle jag verkligen kunna göra, problemet är att jag inte har min nano än bara. Så jag vet inte vad jag skulle testa produkten på riktigt...Och sen eftersom jag ska köpa min nano på applestore och dom säljer just det skyddet så tyckte jag att det vore intressant att höra lite åsikter om produktens kvalitet, då kan jag ju köpa den samtidigt som nanon tänkte jag (slippa extra frakt...).

1
Bevaka tråden