Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dina podcast-favoriter

Tråden skapades och har fått 55 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-07-09 10:40

Tjenare tänkte starta en ny tråd där man kan skriva vilka podcast man prenumenerar på och dela med sig av sina egna favoriter?

Så tipsa på jag och säkerligen flera andra behöver tips.

Jag prenumererar på iTunes new music tuesday och Inside mac radio, har inte hittat några andra bra!

Jag prenumerar på The Chris Pirillo Show och G4 - Video Game Television

  • Medlem
  • 2005-07-09 13:40

Själv prenumererar jag på alla SR's program. . Använder dock iPodder till detta och vet inte riktigt huruvida man kan kopiera in länkar i iTunes. Eller går det bara att välja de förinmatade?! Okej, de fylls på hela tiden, men ändå.
Någon som vet mer om detta?

Advanced -> Subscribe to Podcast -> Skriv in adressen

För tillfället prenumererar jag inte på någon Podcast alls, har inte hittat något som intresserar mig...

  • Medlem
  • 2005-07-09 17:52

Man tackar, ja...

Ursprungligen av Login_Here:

Advanced -> Subscribe to Podcast -> Skriv in adressen

För tillfället prenumererar jag inte på någon Podcast alls, har inte hittat något som intresserar mig...

Danke Schön. Sitter ute på mitt sommarställe nu och har därför inte kunnat sätta mig in i podcast. Men danke än en gång für das information.

Sehr wichtig, sehr wichtig, als man sagt

Jag förstod ungefär hälften av det där men, okej...

prenumererar på cinecast två snubbar från chicago som snackar aktuella filmer en gång i veckan.. rätt bra faktiskt.

  • Medlem
  • 2005-07-10 02:59

Namn: Video Game Show
Skapare: Dreamstation.cc
Info:
The DreamStation.cc Video Game Show is a weekly podcast bringing you the latest PlayStation 2, GameCube, Xbox, PSP, Nintendo DS, Game Boy Advance, PC, PS3, Nintendo Revolution, Xbox 360, and other video game news, reviews, interviews, rumors, rants, and more.

Using podcast technology we are able to deliver the latest Video Game Show to your favorite podcasting software package and MP3 player. So, grab your PSP, iPod, iRiver, Zen or other MP3 player and sit back, relax, and let the DreamStation.cc Video Game Show entertain you.

Länk: http://www.dreamstation.cc/podcast/

Absolut värd att lyssna på ^^

Ursprungligen av Hanpusu-kun:

Namn: Video Game Show
Skapare: Dreamstation.cc
Info:
The DreamStation.cc Video Game Show is a weekly podcast bringing you the latest PlayStation 2, GameCube, Xbox, PSP, Nintendo DS, Game Boy Advance, PC, PS3, Nintendo Revolution, Xbox 360, and other video game news, reviews, interviews, rumors, rants, and more.

Using podcast technology we are able to deliver the latest Video Game Show to your favorite podcasting software package and MP3 player. So, grab your PSP, iPod, iRiver, Zen or other MP3 player and sit back, relax, and let the DreamStation.cc Video Game Show entertain you.

Länk: http://www.dreamstation.cc/podcast/

Absolut värd att lyssna på ^^

tack för tipset..
dom låter härliga..

men hur prenumererar man på dom med iTunes?

Edit: glöm det, jag grejade det.

Squadcast och Dawn and Drew show lyssnar jag regelbundet på.
Squadcast är riktigt bra när man hört ett par avsnitt.

The Simpsons och Family Guy-avsnitten spelas upp i min iPod Underbart
Dessutom prenumerar jag på Music on films och nån bloggrej om film

  • Medlem
  • 2005-09-29 21:55
Ursprungligen av thecrazy88:

The Simpsons och Family Guy-avsnitten spelas upp i min iPod Underbart
Dessutom prenumerar jag på Music on films och nån bloggrej om film

Får man fråga hur du har löst det där med simpsons och family guy avsnitt i podden? jag kan spela upp video men går det att prenumera på avsnitt?

Ursprungligen av Wall:

Får man fråga hur du har löst det där med simpsons och family guy avsnitt i podden? jag kan spela upp video men går det att prenumera på avsnitt?

Jag har en mini, så jag kan inte kolla på video, avsnitten är en kille som snackar och berättar precis vad avsnittet handlade om.

  • Medlem
  • 2005-10-05 21:56
Ursprungligen av thecrazy88:

Jag har en mini, så jag kan inte kolla på video, avsnitten är en kille som snackar och berättar precis vad avsnittet handlade om.

Och addressen är? .. skulle gärna vilja lyssna ju

Ursprungligen av _mw:

Och addressen är? .. skulle gärna vilja lyssna ju

Sök på The Simpsons och/eller Family Guy på podcast avdelningen på music store..

  • Oregistrerad
  • 2005-09-26 18:19

Hur gör man detta och kostar det ?
Tex P3, hur "prenumererar" man ?

Jag prenumererar bara på "Världen Sämsta Podcast". Den gör verkligen skäl för sitt namn... Men den är på plats 9 över mest populära podcast. Fattar inte hur detta gått till...

Vart hittar ni era podcast ? vill gärna ha simpsons family gauy american dad eller nångon annan bra

Today (Nyhetsprogram)
SR Spanarna
SR Lördagsintervju
SR Dokumentär

  • Medlem
  • 2005-09-29 22:23

Jag prenumererar på Free Radio Sub Pop, P3 Hej Domstol, KCRW's Morning Becomes Eclectic och dagensskiva.com. Just nu har jag dock inga podcasts på iPoden på grund av att musikuppspelning i ipodlinux krånglar om man har podcasts på den, av nån anledning.

CBS News Podcast - 60 Minutes
CBS News Podcast - Andy Rooney
Diggnation w/Kevin rose & Alex Albrecht <- Snackar om artiklar från digg.com och så provar de öl.
Forskning & Framsteg
P1 Spanarna

en fråga.. om man nu kan kolla på video podcast.. kan inte nån då lägga ut alla lost avsnitt t.ex. lr är det nån lag som säger nej till det??

Verkar som att "alla" prenumererar på podcasts med massa prat i. Själv kör jag bara med musik podcasts.

Detroit sessions
Conjured beats
T'boys Tea Time
Dance Department
Bunker Beats

Jäpp, house, techno, elektronisk skön musik o lite hip hop

Jag prenumerar på P1 Dokumentär, P1 Spanarna, P1 På minuten, The Ricy Gervais show via Itunes.

Men P1 Dokukemntär laddade bara ner ett program och sedan har det inte kommit fler fast det enligt SRs hemsida ska finnas nya... De andra "prenumerationerna" fungerar som det ska. Någon annan som har samma problem med just P1 Dokumentär?

helt klart alla KCRW casts, speciellt kcrw music

Jag prenumererar på Happy Tree Friends podcast..

  • Medlem
  • Gotland
  • 2006-01-04 13:09

Ett tips till er som gillar ny musik, som house! Pete Tong, känd DJ, har även han en podcast som han kallar Tongcast. Här spelar han upp och pratar lite om kommande releaser etc, så det är ett utmärkt sätt att hitta ny musik och samtidigt hålla sig uppdaterad!

Ska du bara ha en Podcast på din iPod, så är det den här!

Alla SR P3 program
DiggNation (video)
IndieFeed: Alt/Modern Rock
Learn Japanese
Track-shun (video)

Bevaka tråden