Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipod Socks

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan!

Har använt en del olika skydd/fodral till min ipod men aldrig varit riktigt nöjd. Nu hade jag tänkt försöka mig på en sk. socka till min Ipod Mini. Dock så vill jag inte köpa alla 6 färger som finns, men jag hittar ingen affär som säljer enstaka strumpor.
Något tips om vart det finns? antingen affär i Stockholms-området eller över internet går bra.

www.istuff.se säljer sockorna separat.

God fortsättning

Ursprungligen av Swartz:

Hejsan!

Har använt en del olika skydd/fodral till min ipod men aldrig varit riktigt nöjd. Nu hade jag tänkt försöka mig på en sk. socka till min Ipod Mini. Dock så vill jag inte köpa alla 6 färger som finns, men jag hittar ingen affär som säljer enstaka strumpor.
Något tips om vart det finns? antingen affär i Stockholms-området eller över internet går bra.

Kan sälja en av mina för en 50-lapp annars PMa mig om du är intresserad.

Ursprungligen av Gone_Away:

www.istuff.se säljer dom lösa.

sorry: såg inte att ni andra skrivit

Fanns istuffs.se hade ju inte i alla färger

Ursprungligen av Swartz:

Hejsan!

Har använt en del olika skydd/fodral till min ipod men aldrig varit riktigt nöjd. Nu hade jag tänkt försöka mig på en sk. socka till min Ipod Mini. Dock så vill jag inte köpa alla 6 färger som finns, men jag hittar ingen affär som säljer enstaka strumpor.
Något tips om vart det finns? antingen affär i Stockholms-området eller över internet går bra.

Svara på mitt senaste PM nu då!

1
Bevaka tråden