Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: Vad tycker du om din iPod?

Tråden skapades och har fått 97 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Tycker om man nya nano helt otroligt mycket - haha, är inte förälskat i den (kan man vara det i en pryl) men däremot är den bland dem tuffaste prylarna, lätt tuffaste MP3-spelaren!

  • Medlem
  • 2005-11-20 18:02

Jag skulle vilja ha hjälp med en sak !

Hejsan! jag har en ipod mini som jag har problem med den vill inte ladda batterien, den vill inte funka har köpt en kabel för att den andra gick inte men ändå så funkar den inte heller .. har laddat ner den senaste rutinen . men jag kan inte ladda upp batterien för att kunna prova ipod ,Vad kan vara för problemet med min ipod. tacksam för svar ....Karla:d

  • Medlem
  • 2005-11-22 20:52
Ursprungligen av Karla:

Hejsan! jag har en ipod mini som jag har problem med den vill inte ladda batterien, den vill inte funka har köpt en kabel för att den andra gick inte men ändå så funkar den inte heller .. har laddat ner den senaste rutinen . men jag kan inte ladda upp batterien för att kunna prova ipod ,Vad kan vara för problemet med min ipod. tacksam för svar ....Karla:d

heeeeey jag har nästan samma problem.. jag köpte min ipod via hemsidan och nu vill den bara inte fungera. jag förstår dig fyfann!!

  • Medlem
  • 2005-11-22 20:50

hjälp?

hallå hur får man kontakt med någon anställd på ipod genom nätet här?

Ursprungligen av 0204:

hallå hur får man kontakt med någon anställd på ipod genom nätet här?

Gå in på www.apple.com och kolla där..

Min nano går före min flickvän!!!!

Älskar min lilla sötnos

Jag har verkligen önskat mig en iPod och trodde inte det var sant när jag fick en i julklapp så nu dyrkar jag den oförbehållsamt även om vi inte förstår varann till fullo ännu....

Bevaka tråden