Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod-tillbehör i julklapp?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan.

jag blev glatt överraskad när jag öppnade mitt paket ifrån farmor som gav mig denna skönhet:) äkta granny-style

Fick ni, liksom jag, något tjusigt tillbehör till eran ipod?

fick dessvärre inte något invisible shield som jag trodde jag skulle få, utan ska ta och beställa det nu. nån här som vet om det finns i butik i sverige kanske?

god fortsättning

jag fick ett par Koss KCS75 tror jag de hette. Mycket bra och välbalanserat ljud samt väldigt sköna. Också fick jag en avant sp-130 bärbar högtalare med förvånansvärt bra ljud, särskilt diskanten var imponerande.

haha finfint fråga vad hon ska ha för en till

intresserade eller?:)

Ett InvisibleShield till min G5. Verkligen trevligt, behövdes indeed. BLir ett sjuhelsikes poleringsarbete att utföra först dock >_<

Camera Connector & USB power Adapter

Jag hade visst varit snäll för jag fick de tillbehör jag önskade mig
En Camera Connector och USB Power Adapter!

Mycket fina!

Henkeee: Cool farmor!!

Jag fick en väggladdare och en världsadapter så att jag kan ladda min Mini när vi åker till London
Jag fick en massa pengar så jag ska köpa ett fodral och kanske en smartwrap lite senare

Fick en lila strumpa till min pod!

  • Medlem
  • 2005-12-25 18:41

Fick ett par logitech mm22 portabla högtalare helt perfekta för mig.

Jag fick ett sånt där fodral från Kjell o C.o (svart, blev riktigt snyggt på min nano) och ett par
Sennheiser PX200.

  • Medlem
  • 2005-12-25 20:46
Ursprungligen av Marcus F:

Jag fick ett sånt där fodral från Kjell o C.o (svart, blev riktigt snyggt på min nano) och ett par
Sennheiser PX200.

fick man med displayskydd till fodralet?

nej, men man kan köpa ett trepack (?) på www.istuff.se för 35 kr o gratis frakt.

1
Bevaka tråden