Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Slilikonskin eller Invisible Shield?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej.

jag står inför valet mellan invisible shield och zCover siliconskin.
Jag ska ut och backpacka i ett par månader snart och vill skydda min favoritpryl mot alla tänkbara olyckor.
jag har ikväll fått ett fint fodral som bör skydda mot de "grövre" potentiella skadorna, men vill verkligen vara säker på att inte skada den, både utseendemässigt och funktionsmässigt.

vad tycker ni jag ska välja av dessa två? Rösta och berätta sen på vad och varför ni röstade så..

tack för hjälpen!

Det beror på hur "rough" du ska vara. Invisible Shield är bra på det sättet att ipod är lika snygg som innan, men med mer repegenskaper... Ett silikonskin däremot, är nog mer för resa och bra under de hårdaste omständigheterna. Jag skulle personligen aldrig ha ett "skal", jag vill att iPod ska se ut som iPod och inte en klump med massa skydd. Your decision.

  • Medlem
  • 2005-12-25 00:35

Har samma problem! Vilken skydd ska man egentligen välja för att skydda sin nya skönhet?:confused:

Invisibleshield skyddar mot repor iaf, du kan skrapa en nyckel mot den utan att något händer ^^

1
Bevaka tråden