Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

JoS´s sida

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För alla er som funderar på att köpa nya lurar vill jag tipsa om JoS´s hemsida där dem har många bra lurar till
bra priser.
Jag vet, det låter som jag gör reklam för dem (vilket skulle vara helkonstigt eftersom jag aldrig mer tänker ha en Jens of sweden...:D ).

Men iallafall, det har riktigt bra priser t.ex. Koss Porta Pro för 285kr och shure e2c för 625kr.

Hela utbudet finns här : http://www.jensofsweden.com/headphones.aspx
Kanske är till nytta för nån men man kanske känner sig som en förrädare om man handlar av dem

Ursprungligen av Marcus F:

För alla er som funderar på att köpa nya lurar vill jag tipsa om JoS´s hemsida där dem har många bra lurar till
bra priser.
Jag vet, det låter som jag gör reklam för dem (vilket skulle vara helkonstigt eftersom jag aldrig mer tänker ha en Jens of sweden...:D ).

Men iallafall, det har riktigt bra priser t.ex. Koss Porta Pro för 285kr och shure e2c för 625kr.

Hela utbudet finns här : http://www.jensofsweden.com/headphones.aspx
Kanske är till nytta för nån men man kanske känner sig som en förrädare om man handlar av dem

Beställde ett par vita Sony EX71 från JoS och det funkade utmärkt! Snabb leverans, bra pris etc.

Jag köpte ett par E2c:or som gick sönder, skickade in dem till JoS igen och har haft en jättebra kontakt med företaget och beställt ett par E3c istället, när de ringde upp mig efter mejlutbyte. mycket trevlig personal! De drog förstås av det jag betalat för lurarna när jag köpte E2c för 899:-:)

Ja, de har absolut grym service

Jag beställde ett par svarta mdr-ex71 på en söndag fick dem tisdagen därpå.

De Svarta E3c låter tydligen bättre än de vita enligt JoS..

Varför tror du det?
För att de är dyrare?

Ursprungligen av Marcus F:

Varför tror du det?
För att de är dyrare?

För att Jens själv säger det.

Ursprungligen av Pantern:

För att Jens själv säger det.

Det stämmer säkert, eftersom vi alla vet at den svarta färgen ackumelleterar ljudet bättre och med tanke på att impedansen ligger på den nivån borde det ge en sjuk mycket bättre ljud.

Ursprungligen av simonklinga:

Det stämmer säkert, eftersom vi alla vet at den svarta färgen ackumelleterar ljudet bättre och med tanke på att impedansen ligger på den nivån borde det ge en sjuk mycket bättre ljud.

Varför skriver du en massa saker du inte vet ett dugg om?

Ursprungligen av Pantern:

Varför skriver du en massa saker du inte vet ett dugg om?

Humor frågetecken

Ursprungligen av simonklinga:

Humor frågetecken

Jag vet inte hur mycket humor det är att idiotförklara mig? Men gillar du det så visst..

Haha, var har du läst/hört det?

Skämta på ni. Men kolla sweclockers forum där Jens skriver det personligen då får ni se. Småungar..hmpf.

Nu får ni sluta att tjafsa! Om ni inte slutar kanske xtrem låser tråden..

Ursprungligen av Ollesallagetter:

Nu får ni sluta att tjafsa! Om ni inte slutar kanske xtrem låser tråden..

Förmodligen...

  • Medlem
  • 2006-01-23 17:22

åh snälla han låser varenda tråd

Ursprungligen av labb:

åh snälla han låser varenda tråd

Haha, ja, han låser många men långt ifrån alla.
Om vi återgår till det tråden handlar om, att köpa tillbehör (främst hörlurar) från www.jensofsweden.se så kanske tråden får leva vidare.

  • Medlem
  • 2006-03-02 09:04
Ursprungligen av attilavencel:

Är det verkligen sant eller bara påhitt att dom nya svarta "Shure E2C" hörlurarna har lite bättre ljud? Tänkte beställa mig ett par men osäker om jag ska ha den genomskinliga (Clear) eller den svarte. Jens of swedens site rules, priserna... WHOA!

Enligt Shure som jag mailade då de svarta kom ut, så är det exakt samma hörlur. Verisionen som heter E2g är också samma, endast lite kortare kabel.

Men förmodligen kommer inte JOS att sälja Shure ett tag framöver, de har nämligen börjat bojkotta Shures priser (som de nyligen höjde med över 30% enligt JOS), och väntar på att Shure ska sänka priserna igen. Det sa de i alla fall till mig när jag skulle köpa ett par. Köp de på dustinhome.se istället, det funkade prima. Blir bara 5kr dyrare också eftersom de har gratis frakt.

1
Bevaka tråden