Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Laddare från Istuff.se

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som har testat denna laddare till video modellen? http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=75_88&products_id=335 Kan man ladda ipoden samtidigt som man tex kollar på film och spelar upp musik? Jag åker ganska mkt tåg och det vore kanon om det funkade att ladda samtidigt som man kollar på film. Det finns uttag på de tågen jag brukar åka med nämligen.

Mvh Carl

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-17 23:48

Tjena! Jag har exakt en sådan, och den fungerar väldigt bra. Det går att kolla på video eller lyssna på musik samtidigt som man laddar. Stänger man av den så fortsätter den att ladda, och en laddningssymbol visas på skärmen.

Mycket bra produkt, och jag rekommenderar att köpa den från istuff.se! Snabb leverans, och gratis frakt!

Tack för ditt snabba svar. Då får det bli en sådan.

Mvh Carl

Hej!
Jag är totalt okunning när det gäller ipod i största allmänhet, iom att jag hittills inte har ägt någon. Var väldigt nära för några minuter sedan att köpa iPod 30gb+video. Det som stoppade mig då var det här med batteritiden och det faktum att man bara kan ladda den via usb. Då jag reser mycket och det kan gå långa perioder utan att jag ser en dator vore det fördelaktigt att kunna använda ett vanligt nätuttag för att ladda min iPod. Ovan nämda produkt verkar dock vara lösningen på mina problem. Am I right? Går det att köpa en laddare med nätadapter på appelstore. Följdfråga måste man ha universell dock för att detta ska funka? Eller räcker det att plugga in den direkt i iPoden.
F.Ö, Vad tror ni, är iPod 30g något att ha?

Ursprungligen av kraxel:

Hej!
Jag är totalt okunning när det gäller ipod i största allmänhet, iom att jag hittills inte har ägt någon. Var väldigt nära för några minuter sedan att köpa iPod 30gb+video. Det som stoppade mig då var det här med batteritiden och det faktum att man bara kan ladda den via usb. Då jag reser mycket och det kan gå långa perioder utan att jag ser en dator vore det fördelaktigt att kunna använda ett vanligt nätuttag för att ladda min iPod. Ovan nämda produkt verkar dock vara lösningen på mina problem. Am I right? Går det att köpa en laddare med nätadapter på appelstore. Följdfråga måste man ha universell dock för att detta ska funka? Eller räcker det att plugga in den direkt i iPoden.
F.Ö, Vad tror ni, är iPod 30gb

Om du reser utomlands så kan du köpa en med flera utag (finns oxå på istuff.se) och dessa är betydligt billigare än apples laddare och funkar jätte bra, koplar bara in den i din ipod (funkar utan docka.

Bra val med Ipod G5 30gb det är exakt en sånn jag har...

Ok, tack för ditt svar! Är det värt att köpa en dockingssation också eller? Det tillbehör jag funderar på att köpa nu är Invisible Shield, nätladdare och eventuellt högtalare... Är det något annat tillbehör som är "oumbärligt" enligt er mening?

en fråga e du rik??
jag har inte råd me nått typ...

kan va bra att köpa av-kabel... om du vill kolla på bilder/filmer (går med en från cleas ohlsson ca.50 kr)

Ursprungligen av Minderz:

en fråga e du rik??
jag har inte råd me nått typ...

kan va bra att köpa av-kabel... om du vill kolla på bilder/filmer (går med en från cleas ohlsson ca.50 kr)

En fråga, e du jättefattig :eek:

Inte speiellt rik är jag rädd, men jag har väntat väldigt länge på att köpa en ipod och det känns som jag vill ha ut så mycket som möjligt av den när jag tillslut får den. Ja, AV-kabel får det nog bli, skippar nog dockningssationen dock;)

En AV-kabel kostar 49kr kolla på Clas ohlson...

1
Bevaka tråden