Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Har beställt från Istuff.se!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Okej, för det första, det här är mitt första inlägg här ;D
för det andra, nu ska jag dumförklara mig själv..

Jag har beställt ett cover till min Ipod G5 från IStuff.se.. och det gjorde jag i torsdags kväll, så i fredags eftermiddag fick jag det här mailet:

"Kommentarer: Paketet har nu levererats till dig. Kolli-ID: bla bla bla bla Notera att för outhämtade postförskott förbehåller vi oss rätten att debitera dig för samtliga de kostnader som uppstått i samband med leverans och retur, samt att det debiteras en hanteringskostnad på 150 SEK. Allt enligt köpvillkoren. Tack för att du handlar på iStuff.se!"

Är det då så att jag måste betala i förskatt på T ex. "Svensk Kassaservice" eller är det bara för mig att gå till närmsta Serviceställe och hämta ut den där och betala där?

För om jag ska hämta ut det nu så tycker jag att det har gått vääääääääldigt fort.

  • Medlem
  • 2005-12-17 16:46

Om det är postförskott så betalar man när man hämtar ut paketet. Du behöver inte oroa dig för tiden, från det att paketet har levererats till din närmaste mack, eller var det nu är, så har du flera veckor på dig att lösa ut paketet

Ja det är som cwolf säger. Paketet har levererats till närmaste "postkontor". Där kan du hämta ut det och betalar i samband med detta. Du bör ha fått/ska få någon specificering på var du ska hämta paketet.

  • Medlem
  • Harestad
  • 2005-12-17 19:39

Posten skickar ett AVI till dig som du får hem. Där står vilket Postcenter som du ska besöka för att betala och hämta ut ditt paket.

Och som redan är sagt så ligger paketet i flera veckor innan det skickas tillbaka, så det är ingen risk att du missar det. Det skickas även ut flera AVI-lappar efter ett tag ...

iStuff är verkligen snabba.
Beställde några Smartwraps på onsdag (eftermiddag) o på fredag (förmiddag) kom dom i postluckan...i Helsingfors/Finland!!!
Brukar ju ta längre tid att få nånting man beställt från nån butik par km ifrån...

Mjoo men när jag kollar på posten.se och söker efter Kolli-ID:et så står det att den är i halmstad...

Men men, jag får väl se på måndag om den kommit fram eller inte.

1
Bevaka tråden