Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ytterligare en tråd om hörlurar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ni såg förmodligen rubriken. Och jag vet va ni tänker "-Nej, inte en jävla tråd till om hörlurstips!"
Och jag tycker också att vi har mer än tillräckligt med sådana här trådar.
Och nu förmodligen det värsta, jag drar upp Sony MDR EX71-lurarna.

Men, för att övergå till ett lite mer seriöst stadium i den här tråden som börjat ganska otydligt.
Står nu inför ett hörlursköp, och det ska tilläggas att jag inte är speciellt kräsen. Ingen Audiofil med andra ord.

Som ni säkert vet har han-som-vars-produkter-inte-är-speciellt-omtyckta-på-detta-forum dessa hörlurar
för 280 kr. Mycket billigt tycker jag.

http://www.jensofsweden.com/product.aspx?product=mdrex71&section=headphones

Kort sagt, är Sony MDR EX71 de bästa hörlurarna i den prisklassen? (Under 300 kr)

Om ni läst enda hit, Tack för att ni läst den dumma tråden, och ytterligare tack om ni svarar!
MVH

EDIT: Blivit övertygad och beställt ett par vita EX71 idag.

Dumma med jos är väl att dom inte gärna byter defekta lurar, har läst många inlägg om det på pricerunner

Lite off topic... FAANDERS!! Jos asen har höjt priset på shure E3c med 450:-!! ööö? vad är detta?

Kul med svar, men poängen med tråden var egentligen frågan: Är lurarna de bästa i sin prisklass?

Ursprungligen av Gone_Away:

Kul med svar, men poängen med tråden var egentligen frågan: Är lurarna de bästa i sin prisklass?

Jag läste lite andvänder recensioner på pricerunner och nästan alla som haft dom 3 månader eller mer klaga på kvaliten, ex: Sladden skavs up av sig själv(på båda av hans exemplar), ljudet försvann ur ena hörluren o.s.v. Jag har inga såna här men de flesta säger att det är bra ljud.

Jag är i egna köptankar runt de här fast EX51 modellen. Fast man tvekar när så många klagar på kvaliten :rolleyes: .

problemet är ju att det inte än så många som skriver dom bra resientionerna....

1
Bevaka tråden