Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips? Bästa fodralet till 5G Ipod 30gb?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vilket fodral är bäst? jag besökte iStuff.se och såg ett par fodral som såg intressant ut, Invisible Shield och silikonskin. Dem såg bra ut men Invisible Shield verkar jobbig att montera. Sedan har jag hört en del om ipod strumpor, men dessa är jag inte så het på....Är ryktet sant att silikonskin gör min ipod klumpig?

PS. vet någon när det kommer ipod fodral till någon butik? frågade teknikmagasinet och dem svarade att det förmodligen skulle finnas innan jul, kan någon bekräfta det?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-07 23:31

alla fodral gör ju såklart din ipod större. vill du inte oroa dig för extra storlek så är det ett "skin", som tex invisible shield, martin fields eller decalgirl som gäller

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-12-07 23:45

Tips. Kolla ebay, där finns det massor av prisvärda skins.

ska cheka ebay men hur klumpigare blir det med silikonskin? den ökar i vikt med 200-300g och kanske blir15mm tjockare de är väll inget emr till det?

Ännie

hej , jag fick min ipod 5G 30gb igår och hade redan från början beställt ett skydd på ipod storen och den är perfekt av märket Incase, finns dessutom i olika färger och man kan fästa den på bälte etc. bara ett tips , själv är jag super nöjd / Ännie

Köp ett par strumpor

Köp invisible shield. Det gjorde jag igår. Jag valde mellan iSkin eVo3 och IS.
iSkin fodralet skulle ha gjort iPoden klumpig så jag valde Is fastän det är svårt att sätta på..

1
Bevaka tråden