Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral & laddare

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kommer att få den nya iPod modellen in julklapp. Den med 30GB och som finns i färgerna vit och svart.

Jag ska därpå köpa ett silikonfodral till den för att skydda den. Men eftersom den nya modellen är smalare än den gamla så måste väl det finnas ett nytt sorts fodral till den? Vet någon var man kan köpa ett sådant? Eller du kanske vet var jag kan köpa ett begagnat?

Jag undrar även var jag kan köpa en laddare så jag kan ladda iPoden i eluttaget till ett bra pris?

www.istuff.se har silikonfodral till både 30 och 60gb..

Teknikmagasinet har en som man laddar i väggen med.. Billig men jag har inte hört så mycket annat bra om den (99:- kostar den)
Annars så får du väl beställa från apple eller möjligen iStuff som kanske har nått..

Ursprungligen av thecrazy88:

www.istuff.se har silikonfodral till både 30 och 60gb..

Teknikmagasinet har en som man laddar i väggen med.. Billig men jag har inte hört så mycket annat bra om den (99:- kostar den)
Annars så får du väl beställa från apple eller möjligen iStuff som kanske har nått..

Tack så mycket för svaret! Jag ska kolla in istuff.se.

Och till er andra:

Är det värt att köpa en laddare på teknikmagasinet för 99:-? Eller är det väldigt dålig kvalité på dem?

Ursprungligen av dave8589:

Är det värt att köpa en laddare på teknikmagasinet för 99:-? Eller är det väldigt dålig kvalité på dem?

Gör en sökning, du får garanterat svar eftersom denna laddare har diskuterats.

Jag antar att det är denna laddare vi pratar om?

Ursprungligen av dave8589:

Jag antar att det är denna laddare vi pratar om?

Ja, den från Teknikmagasinet. Jag hade tänkt att köpa den men efter att ha hört så mycket negativt om den så har jag ändrat mej..

Här finns en något dyrare som kanske till och med fungerar http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_25&products_id=335

Ursprungligen av thecrazy88:

Ja, den från Teknikmagasinet. Jag hade tänkt att köpa den men efter att ha hört så mycket negativt om den så har jag ändrat mej..

Här finns en något dyrare som kanske till och med fungerar http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_25&products_id=335

Jag tror jag skippar den på Teknikmagasinet och köper något bättre. Som tex den laddaren på istuff.se.

Hittar fortfarande inte silikonfodralet som passar den nya smala U2 edition modellen... :/

Jag ska nog köpa världs-kitet så att jag kan ladda iPoden utomlands..

ja sitter här me min nya orginal appleladdare.. så nu kan ja ladda i hela världen, å i mitt rum:P
btw, laddaren e riktigt snygg, snyggare en min förra mp3 t.ex.

Jag har en laddare från TeknikMagasinet som funkar utmärkt!

1
Bevaka tråden