Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Universal Dock-adapter för 60 Gb Ipod med Video

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-12-01 18:35

Morrn

Jag är på jakt efter en adapter så jag kan koppla in min 60 Gb Ipod (med video) till en Universal dock. Det följde med en adapter men jag har två dockor så jag måste följaktligen skaffa en till. En titt på Apples supportsida (http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300277) ger vid handen att jag ska ha adapter nummer 10 (produkt MA126G/A).

Förvånande nog verkar AppleStore Sverige inte sälja just denna modell, men alla andra (såvitt jag kan leta mig till).

Vet någon var man kan köpa en sådan adapter i Sverige?

Ursprungligen av pellemell:

Morrn

Jag är på jakt efter en adapter så jag kan koppla in min 60 Gb Ipod (med video) till en Universal dock. Det följde med en adapter men jag har två dockor så jag måste följaktligen skaffa en till. En titt på Apples supportsida (http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=300277) ger vid handen att jag ska ha adapter nummer 10 (produkt MA126G/A).

Förvånande nog verkar AppleStore Sverige inte sälja just denna modell, men alla andra (såvitt jag kan leta mig till).

Vet någon var man kan köpa en sådan adapter i Sverige?

det följer med ipoden

  • Medlem
  • 2005-12-01 18:41
Ursprungligen av datorn:

det följer med ipoden

Läs hans meddelande igen ...

Tyvärr kan jag inte hjälpa, testa skriv till supporten så borde de kunna lösa det.

  • Oregistrerad
  • 2005-12-02 10:04

Kom igen, har ingen lyckats hitta adaptrar?

Jag förstår faktiskt inte ditt problem.

fattade inte riktigt vad du menade så förlåt... men det går väll inte att få tag i ... kanske begagnad..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-12-02 19:57

kanske någon som vill sälja. mitt tips är ebay

och posta i rätt forum nästa gång

Här är den. Lyckas dock inte klura ut om det är tre dock-adapters 60gb eller om det är två till som man inte vill ha. Dyrt är det iallafall. Utsugare!

Apple Store - Sverige - Apple iPod Universal Dock-adapter 3-pack för iPod med video (60 GB)

1
Bevaka tråden