Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För lång sladd till hörlurar

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2005-04-14 14:23

Sladden till orginal luararna till ipod mini är helt för lång. Har sett bilder på någon sak som man fäster på sladden som man sen virar sladden runt. Det ser så fult ut och ha en två meter hängande sladd från fickan

orginalsladden är väl inte två meter lång.. kan du inte stoppa sladden i fickan?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-14 15:29

Jag har en SMARTWRAP som finns att köpa här http://www.sumajin.com/online.htm

Funkar kanon

  • Oregistrerad
  • 2005-04-14 15:40

Just precis en sån jag är ute efter! Kan man hitta den i sverige eller måste man beställa? isf hur mycket kostar frakten?

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-14 16:53

Jag och en på jobbet köpte en sån, tror vi gav 75 spänn var inkl frakt tror jag från det stället

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 00:36
Ursprungligen av Joey:

Sladden till orginal luararna till ipod mini är helt för lång. Har sett bilder på någon sak som man fäster på sladden som man sen virar sladden runt. Det ser så fult ut och ha en två meter hängande sladd från fickan

Om jag inte missminner mig fullständigt, så tror jag att jag har sett precis en sådan på Designtorget. Kan inte minnas priset, då jag bara såg den i förbifarten. Kan vara värt att kolla upp i alla fall. Designtorget har bla butiker i Stockholm och Malmö.

www.designtorget.se

  • Oregistrerad
  • 2005-04-18 14:10

Om jag hade varit du, och den inte funnits på Designtorget, hade jag köpt från ebay:

http://search.ebay.com/Smartwrap_W0QQfromZR40QQsojsZ1

Lycka till!

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-05-26 10:19

Lyfter lite, Är det någon som har hittat SMARTWRAP i Sverige nu?

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-11-28 20:44

Jag hittade det själv finns på iSTUFF.se

Köpte en vit.

Jag ska beställa på iStuff efter jul En grön blir det då..

Det enda jag har att klaga på angående Smartwrapen är att jag tycker hålen i ändarna är lite för stora. De klämmer inte åt sladden på mina SONY EX70 så hårt som jag skulle vilja. Detta innebär att sladden ibland glider lite ur hålen och så ligger inte allt lika bra på plats som det borde. Så får man spänna om lindningen igen.
Annars är det en smart pryl. Betydligt bättre än en härva i fickan.

[Edit]Även jag köpte min från iStuff. Gick snabbt och smärtfritt![/Edit]

1
Bevaka tråden