Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hörlurar

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag vill gärna ha min nano runt halsen. Jag vet att det finns ett par ipod hörlurar som den här funktionen (med inbygd halsrem). Är det nån som vet om det är samma kvalite på de hörlurarna från ipod med iinbygd halsrem som de orginal hörlurarna man får med eller ska man satsa på ett par dyrare hörlurar med halsrem för att få bättre kvalite än så ?

Ursprungligen av klääjs:

Jag vill gärna ha min nano runt halsen. Jag vet att det finns ett par ipod hörlurar som den här funktionen (med inbygd halsrem). Är det nån som vet om det är samma kvalite på de hörlurarna från ipod med iinbygd halsrem som de orginal hörlurarna man får med eller ska man satsa på ett par dyrare hörlurar med halsrem för att få bättre kvalite än så ?

Du får vad du betalar för (i de flesta fallen)

Ursprungligen av daniels:

Du får vad du betalar för (i de flesta fallen)

Men det är svårt att jämföra pga att man även måste betala för själva remmen ...

Är det någon som har ipods hörlurar med halsrem som kan berätta för mig om de är bra !?

Någon Som Har Nån Erfarenhet Om Dem ?

För det första, posta för helvete inte tre gånger i rad.

För det andra, hörlurarna som sittar på är exakt samma som originalhörlurarna.

laglig musik???!!!!!!!

tjenare!
innan har jag använt lime wir för att ladda ner musik och filmer fast det e ju olagligt nu!!!!!
e d nån som vet vart jag kan ladda ner lagling musik???!!!!!!
tackar!

Ursprungligen av ipod_master:

tjenare!
innan har jag använt lime wir för att ladda ner musik och filmer fast det e ju olagligt nu!!!!!
e d nån som vet vart jag kan ladda ner lagling musik???!!!!!!
tackar!

Gäller inte Luxemburgs regelverk för dig då..?

Ursprungligen av ipod_master:

tjenare!
innan har jag använt lime wir för att ladda ner musik och filmer fast det e ju olagligt nu!!!!!
e d nån som vet vart jag kan ladda ner lagling musik???!!!!!!
tackar!

Det kommer ett kosta dig en slant... Det är tyvärr inte gratis.

Jag har ett par Lanyad Headphones till min nano, de funkar utmärkt! Hade dock gärna sett att lurarna varit av in-ear-typ, men men, man kan inte få allt.

  • Medlem
  • 2005-11-29 13:07

klääjs, jag har ett par lanyard hörlurar, de är hyfsade.. Fast. Jag tycker den orginalsladden med lurarna är mkt fetare, då syns det verkligen att man har en nano i fickan. Jag gillar sladden skarpt.

Haha, Ladda ner musik lagligt nädu du får väll betala en slant!

1
Bevaka tråden