Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Speck See-Thru

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-11-25 19:02

Nu har jag iaf beställt Specks See-Thru (Transp./Svart/Röd) till Nanon från Istuff .. Väntar med spänning ..
Jag kan inte lova ett test, men ni kan få mitt omdöme så fort dom kommer ..
Sayonara!
/N

  • Medlem
  • 2005-11-25 23:07
Ursprungligen av NoiseNihad:

Nu har jag iaf beställt Specks See-Thru (Transp./Svart/Röd) till Nanon från Istuff .. Väntar med spänning ..
Jag kan inte lova ett test, men ni kan få mitt omdöme så fort dom kommer ..
Sayonara!
/N

Dom ser intressanta ut. Lägg gärna in några bilder här när du fått dom.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2005-12-03 01:31

så, nu är den hemma .. första intrycken:

den röda o svarta färgen är snyggare än väntat .. installationen var en no brainer, bara o öppna, placera spelaren, sätt på locket o tryck till. passformen bedömer jag spontant som riktigt bra, utan att ha provat andra liknande skal. locket går att pressa ner om man är våldsam, men aldrig riktigt så det är nån fara för repor på spelaren ..

mer kommer sen ..

  • Medlem
  • 2005-12-12 00:38
Ursprungligen av NoiseNihad:

så, nu är den hemma .. första intrycken:

den röda o svarta färgen är snyggare än väntat .. installationen var en no brainer, bara o öppna, placera spelaren, sätt på locket o tryck till. passformen bedömer jag spontant som riktigt bra, utan att ha provat andra liknande skal. locket går att pressa ner om man är våldsam, men aldrig riktigt så det är nån fara för repor på spelaren ..

mer kommer sen ..

Har du några bilder att visa?

Ursprungligen av NoiseNihad:

så, nu är den hemma ...

Har lite frågor; när nanon ligger i fodralet - ligger den bra då, så den inte ligger löst och kan repa sig? Tänkte efter som det är hårdplast...

Du har inga bilder att visa upp?

Mvh // hordac

Jag ser fram emot en fortsättning på den här tråden! Funderar själv på en SeeThru, men kan inte avgöra om jag ska skaffa ett hårdplastskal eller ett i silikon? Vad är bäst egentligen? zCover som finns på http://www.istuff.se/index.php?main_page=index&cPath=75_76_80 är ju i silikon och skyddar både scrollhjulet samtidigt som skärmen med en extra stark plastbricka som täcker skärmen. Vad ska man beställa egentligen?

kom igen!!
vi vill höra mer..

1
Bevaka tråden