Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vilka hörlurar är bäst ?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag ska köpa ett par åt farsan han kan ingenting om dagens teknik så han sa åt mig att köpa dem bästa hörlurarna `! vilka är det , var kan man köpa dem ?<

Ursprungligen av allanos:

Jag ska köpa ett par åt farsan han kan ingenting om dagens teknik så han sa åt mig att köpa dem bästa hörlurarna `! vilka är det , var kan man köpa dem ?<

Det skulle vara trevligt med lite mer info...
In-ear? "Muffar"? Snäckor?
Prisklass??
Vad ska han använda dem till?
Ska de vara ljudisolerande?
mm...

inga muffar vore bäst och priset kan vara upp till 2000kr

Ursprungligen av allanos:

inga muffar vore bäst och priset kan vara upp till 2000kr

De bästa ljudisolerande in-ear lurarna <1000kr är väll Shure e2c eller ER 6i, om man går över den gränsen så har man ER4P och Shure e3c...och om man går långt över de så har man specialgjorda lurar.
Skulle rekomendera ER4P eller e3c, dock är även de andra två mycket bra!
Du kan läsa mer om lurar
här och så kan du ju alltid läsa tester, i tidningar som M3, här i forumet, andra sidor och även recensioner av konsumenter världen runt på bland annat apple store.

Lycka till och fråga mer om du vill!

  • Medlem
  • 2005-11-18 01:17

Beror på vad farsgubben din vill ha för hörlurar.
Skulle ta och köpa han ett par Grado SR80 eller om du "vågar" handla på nätet Alessandro MS-1. http://www.alessandro-products.com/headphones.html . beställt där ifrån tidigare och det tog bara några dar innan dom låg på posten. Så inga problem där inte.

Vad för musik diggar han?

1
Bevaka tråden