Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: Vad tycker du om din iPod?

Tråden skapades och har fått 97 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Fick en Ipod igår.... :9

Är så jääävla lycklig... ¨Har haft ett smärre beroende i typ en månad och kollat här och på andra siter.. det var till och med så illa vid ett tillfälle att jag laddade ner INSTRUKTIONSBOKEN och läste igenom den...
*asg*

Men men.. nu har jag en alldeles egen 20 gbare... Den är så fin...

Klart man älskar sin nyinköpta iPod Mini! Snart är den laddad för första gången! Yeah!

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-24 01:55

Färg på mini'n

Ni skulle inte kunna Köra en ny röstning med vilken för folk tycker är snyggast på mini'n

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-06-24 11:15
Ursprungligen av mao_z:

Ni skulle inte kunna Köra en ny röstning med vilken för folk tycker är snyggast på mini'n

varför gör du inte det själv?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-24 13:19
Ursprungligen av erik:

varför gör du inte det själv?

Jag vet inte hur man gör

  • Medlem
  • 2005-06-29 10:18

Tips i Café

Läste förra nummret Café och såg att de hade riktigt roliga och bra tips på hur du kan hotta upp din Ipod, undrar om det är nån som kommer ihåg vad som skrevs?

Ursprungligen av simsa:

Läste förra nummret Café och såg att de hade riktigt roliga och bra tips på hur du kan hotta upp din Ipod, undrar om det är nån som kommer ihåg vad som skrevs?

jo på en sida du kan nå härifrån (vet inte vad den heter) så kan du köpa svinballa skal .

Röstade på nr 1! :P:P:P

Efter en del strul i början har kärleken börjat växa, likt en cancerböld, till min iPod. På mitt förstaexemplar var det inte många rätt, kasst batteri, laddare som gick sönder och hack på hårddisken. Efter lite tjat fick jag en ny, vacker vit blänkande skapelse, och den har funkat som en dröm. Visst, man måste fortfarande ladda den ganska ofta, speciellt om man använder EQ-funktionen, men jag har accepterat det dilemmat. Man kan inte få allt!
Jag reser ganska mycket runt om i världen i mitt jobb. Det har förut ställt till det eftersom jag är en hårdrocksnörd av stora mått. Förut tog jag alltid med mej min portabla CD-spelare och 3-400 CD-skivor varje gång jag skulle resa bort några veckor eller månader, och det innebar ju ganska bökig packning.. Dessutom slutade det alltid med att jag satt och grämde mej över att jag missade "den och den plattan" hemma. Nu har jag öst in nästan hela skivsamlingen i min iPod, och det värsta jag kan tänka mej (förutom sjukdom eller olycka inom familjen) är att jag ska glömma eller tappa bort min nya vän.
Enda problemet är att mitt sociala liv med arbetskamraterna blir lidande. Medans dom sitter i baren eller på nån restaurang och umgås sitter jag som ett fån med ett par vita lurar i öronen. Men vafan, de är förmodligen idioter i alla fall...

  • Medlem
  • International user
  • 2005-07-18 04:02

Vad ska man säga, cool pryl ;D

>___<
sedan jag köpte min lilla rosa iPod Mini som är man förälskad i den, och man vill bara köpa mer och erm saker till den dock så har man itne råd xD

min ipod är väldigt skum

ja får ofta så att när man sätter på ipoden (mini) efter att man har lagt in lite låtar så finns de inga mappar kvar i skiten. all musik e borta o jag måste återställe den o lägga in allt igen. + att jag inte vet hur man gör för att slippa använda itunes, jag skulle vilja ha så att den fungerar bara som en vanlig hårddisk.

hej hej

hej hoppas alla trivs med sin ipod

kärleken har börjat växa, likt en cancerböld, till min iPod. På mitt förstaexemplar var det inte många rätt, kasst batteri, laddare som gick sönder och hack på hårddisken. Efter lite tjat fick jag en ny, vacker vit blänkande skapelse, och den har funkat som en dröm. Visst, man måste fortfarande ladda den ganska ofta, speciellt om man använder EQ-funktionen, men jag har accepterat det dilemmat. Man kan inte få allt!
Jag reser ganska mycket runt om i världen i mitt jobb. Det har förut ställt till det eftersom jag är en hårdrocksnörd av stora mått. Förut tog jag alltid med mej min portabla CD-spelare och 3-400 CD-skivor varje gång jag skulle resa bort några veckor eller månader, och det innebar ju ganska bökig packning.. Dessutom slutade det alltid med att jag satt och grämde mej över att jag missade "den och den plattan" hemma. Nu har jag öst in nästan hela skivsamlingen i min iPod, och det värsta jag kan tänka mej (förutom sjukdom eller olycka inom familjen) är att jag ska glömma eller tappa bort min nya vän.
Enda problemet är att mitt sociala liv med arbetskamraterna blir lidande. Medans dom sitter i baren eller på nån restaurang och umgås sitter jag som ett fån med ett par vita lurar i öronen. Men vafan, de är förmodligen idioter i alla fall... .... .... :rolleyes: ....

vist är ipod bäst ,.,,,,,,,,,...................

jag har haft så mycket problem med min ipod, så jag kan inte känna någon kärlek..

Älskar min iPod!

Är inne på min 3:e nu

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-13 15:36

Om jag INTE hade min ipod skulle jag tvingas leva i PC träsket heladagen på jobbet ( it-chef biskopsgården GöteborgsStad ).

  • Oregistrerad
  • 2005-09-15 19:55

jag och min ipod mini är så hääääär thaighta (försöker visa)

  • Oregistrerad
  • 2005-09-14 21:52

Jag går ingenstans utan min mini, det känns som en del av mig saknas när den inte är med .

  • Medlem
  • 2005-09-15 12:44

iPod nano+kamera=sant?

Nya iPod nano är bara så läcker!
Nån som vet om man kan överföra digitalkamerabilder till den direkt från minneskort/kamera?

Min ipod 20g3g betyder mycket för mig. Till skillnad från andra mac prylar är det den ända produkten jag inte haft problem med? (strulande mini, sträckpåskärmen ibook) Tänka sig, inget trubbel alls?!
Den är mycket trevlig, spelar underbart bra musik, är den elegantaste prylen jag sett någonsin, har "det gyllene måttet" (=perfekt) Storleken passar min ficka exakt. Jag har haft den i mer än ett år nu, men det känns som jag ALLTID haft den. Vad gjorde man innan? frågar man sig själv. JAG har ingen aning, för ipod är alltid med mig.
Om någon kommer med en ännu mer utomordentligt superb mp3 spelare, säg till. Jag vet i så fall vem jag inte kan lita på
betyg 5/5

  • Medlem
  • 2005-09-15 21:47

Har en iPod G4 20 Gb som jag köpte i januari. Funkar hur bra som helst fast visst hade det inte varit fel ifall man kunde uppdatera den till iPod med färgskärm.

Ursprungligen av Björnström:

iPodanvändare får ofta en känslomässig relation till sin musikspelare, nu testar vi vad du tycker

Endast iPodanvändare bör svara på frågan av naturliga skäl

Äsch, sådana fjanterier rent ut sagt, det är en produkt och man kan inte ha några känslor på det sättet, då måste man vara psykiskt sjuk. Visst, man kan väl säga att om man tycker om den osv. att det är en form av känslor, men allt mer än det är bara sjukt. . .

Valde nummer 2, jag älskar hur liten/tunn/smal den är, färgskärmen, notes funktionen och mer.
Har länge velat ha en iPod men dom har vart för dyra eller för stora, tills Nano kom ut

Ursprungligen av Björnström:

iPodanvändare får ofta en känslomässig relation till sin musikspelare, nu testar vi vad du tycker

Endast iPodanvändare bör svara på frågan av naturliga skäl

Aj löööve it (iPod Photo 60gb)

  • Oregistrerad
  • 2005-10-26 05:21

Ja, vore kanske smart att stänga ned denna omröstningen och starta en ny om G5?

hittar ej någonting

var hittar man sakerna?
Dåligt upplägg på allt...
var är tex installations cd skivan till Ipod mini. Detta bör man väl ha?
Instruktioner är oxå obefintliga till min ipod mini. var är dem, på svanska?

Allt som tillhgör ipod mini bör väl finns på ett ställe?
Inte ska det ta timmtal att leta på denna struliga sida. Support och dessa ovan skrivna saker ska vara basen och lätt att hitta.

Skit saker som reklam mm ska man inte sortera vem brys sig om desssa undersökningar mm.

Är det någon som vill köpa min felfria ipod mini som jag har monster kabel och laddare till. Har ej installations skiva samt instruktioner. Ipod mini silver 6 bg.

Ring 0736778343
Nykvarn utan för Södertälje

Ursprungligen av pi89311:

var hittar man sakerna?
Dåligt upplägg på allt...
var är tex installations cd skivan till Ipod mini. Detta bör man väl ha?
Instruktioner är oxå obefintliga till min ipod mini. var är dem, på svanska?

Allt som tillhgör ipod mini bör väl finns på ett ställe?
Inte ska det ta timmtal att leta på denna struliga sida. Support och dessa ovan skrivna saker ska vara basen och lätt att hitta.

Skit saker som reklam mm ska man inte sortera vem brys sig om desssa undersökningar mm.

Är det någon som vill köpa min felfria ipod mini som jag har monster kabel och laddare till. Har ej installations skiva samt instruktioner. Ipod mini silver 6 bg.

Ring 0736778343
Nykvarn utan för Södertälje

Trådkapning?
Du kunde postat i säljforumet istället...

C.K: Eller Nanon

Mmm...de låser sig ibland. Det tycker jag inte att en så relativt simpel pryl som en mp3-skyfflare ska göra år 2005. Ska jag vara helt ärlig så älskar jag iTunes, snarare än iPod. Det är huvudanledningen till att jag numer förfogar över tvenne maskiner - en iPod mini samt en photo. iPod är lite som OS X. Snyggt som fan, men överreklamerat när det kommer till stabiliteten. Sedan får folk tycka vad sjutton de vill om den saken…

Bevaka tråden