Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod your BMW

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hejsan

Jag har precis köpt en underbar BMW 530i M-sport E39 2001 som jag verkligen är super nöjd med.

Nu till frågan; jag har enkel CD i bilen utan CD-växlare, så jag skulle gärna vilja köpa ett iPod interface kit passande till min bil. Jag har letat lite på nätet, men bara hittat sådana kit till andra BMW modeller ( www.ipodyourbmw.com ) och inte min.

Kanske någon här kör E 39 och vet vart man kan skaffa ett sådant kit ? Jag har inte varit inne på BMW i min stad ännu, men det kanska inte finns till denna BMW modellen ?

Jag har idag en iPod mini, men jag förstår att man måste ha en " riktig " , eller den kanske en nano fungerar också ?

tack på förhand

Andrée

Ursprungligen av AndreeH:

Hejsan

Jag har precis köpt en underbar BMW 530i M-sport E39 2001 som jag verkligen är super nöjd med.

Nu till frågan; jag har enkel CD i bilen utan CD-växlare, så jag skulle gärna vilja köpa ett iPod interface kit passande till min bil. Jag har letat lite på nätet, men bara hittat sådana kit till andra BMW modeller ( www.ipodyourbmw.com ) och inte min.

Kanske någon här kör E 39 och vet vart man kan skaffa ett sådant kit ? Jag har inte varit inne på BMW i min stad ännu, men det kanska inte finns till denna BMW modellen ?

Jag har idag en iPod mini, men jag förstår att man måste ha en " riktig " , eller den kanske en nano fungerar också ?

tack på förhand

Andrée

Köp en icelink istället.
Den passar till alla ipods och till nästa alla bmw (din passar den till)

Den är ljusår bättre än BMWs lösning.
Du får låttitlar i displayen och kan använda dig av valfritt antal spellistor (BMW har ett max på sex spellistor vilket blir lite segt med 4-60GB musik.)

Kolla på www.densionsweden.se

Ursprungligen av overlake:

Köp en icelink istället.
Den passar till alla ipods och till nästa alla bmw (din passar den till)

Den är ljusår bättre än BMWs lösning.
Du får låttitlar i displayen och kan använda dig av valfritt antal spellistor (BMW har ett max på sex spellistor vilket blir lite segt med 4-60GB musik.)

Kolla på www.densionsweden.se

tack så mycket

1
Bevaka tråden