Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

klistermärken till shuffle

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-01 10:16

e det non som vet hur de fungerer. hur länge sitter de kvar ?

Är det Decal Girl du tänker på eller?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-01 14:52
Ursprungligen av thecrazy88:

Är det Decal Girl du tänker på eller?

ja. har du provat sonna

Jag har haft en sån till min Mini.. Efter en jäkla massa svordommar både från mej och min mamma så satt den på.. Nu när jag var tvungen att skicka in den så var jag tvungen att ta av det och, tja, det blev inte så jättebra.. Jag tänker inte sätta på det igen iaf.....

  • Medlem
  • International user
  • 2005-11-01 17:17
Ursprungligen av thecrazy88:

Jag har haft en sån till min Mini.. Efter en jäkla massa svordommar både från mej och min mamma så satt den på.. Nu när jag var tvungen att skicka in den så var jag tvungen att ta av det och, tja, det blev inte så jättebra.. Jag tänker inte sätta på det igen iaf.....

det va väl inte så bra

Nej, det var det inte precis.. Vissa delar satt kvar när jag tog av den och blev ganska kletigt..
Jag hade ett skärmskydd oxå (screen armor) och det var bra och var lätt att ta av..

  • Medlem
  • Stockholm, Sweden, Sweden
  • 2005-11-05 22:14

Jag har en fantastiskt snygg dekal från DecalGirl till min iPod Photo. Sjukt snyggt och skyddar bra dessutom. Jag har också en Screen Armor till skärmen. Den enda nackdelen är att den inte skyddar hela baksidan.

1
Bevaka tråden