Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Silikonskin...vilket pris är det som gäller?

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Var hälsade främlingar!.......

Kollade i Teknikmagasinets katalog häromdan och såg silikonskin till vanliga iPod, iPod shuffle mm. men ingen till iPod Nano. Nu är det en sak jag undrar. Dessa silikonskins som jag såg i katalogen kostar 99kr, men silikonskins på tex. istuff.se kostar 280kr. Är det verkligen sån stor skillnad på priset när det gäller olika modeller, Nano är ju trots allt mindre, så det krävs inte lika mycket silikon för att tillverka dessa fodral.

Enlighten me up please....again.

Ciao

  • Oregistrerad
  • 2005-10-28 06:27
Ursprungligen av IlCapo:

Var hälsade främlingar!.......

Kollade i Teknikmagasinets katalog häromdan och såg silikonskin till vanliga iPod, iPod shuffle mm. men ingen till iPod Nano. Nu är det en sak jag undrar. Dessa silikonskins som jag såg i katalogen kostar 99kr, men silikonskins på tex. istuff.se kostar 280kr. Är det verkligen sån stor skillnad på priset när det gäller olika modeller, Nano är ju trots allt mindre, så det krävs inte lika mycket silikon för att tillverka dessa fodral.

Enlighten me up please....again.

Ciao

De silikonofodral som finns på istuff innehåller två fodral. Ett med halsrem och ett utan halsrem.

Jag rekomenderar starkt zCover från istuff.se

det som man kan köpa till Mini(som jag har) på teknikmagasinet har inget skärmskydd eller knappskydd...

Ursprungligen av thecrazy88:

det som man kan köpa till Mini(som jag har) på teknikmagasinet har inget skärmskydd eller knappskydd...

Inget skärmskydd är inget problem för mig. Men om man har knappskydd, hur ska man då navigera med click hjulet??

Det funkar ändå.. Tror jag iaf.. Jo, men det måste det ju ggöra..

Ursprungligen av thecrazy88:

Det funkar ändå.. Tror jag iaf.. Jo, men det måste det ju ggöra..

Varför har dom då en med "wheel cut out"??

Ursprungligen av IlCapo:

Varför har dom då en med "wheel cut out"??

Tja, det vet jag inte.. Jag funderar iaf på att köpa en sånhär http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&products_id=312 eller en sånhär http://www.istuff.se/index.php?main_page=product_info&cPath=3_9_44&products_id=349 till min Mini...

1
Bevaka tråden