Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodralet till iPod video

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På apple.se så står det att det medföljer en case, alltså fodral med iPoden. Är det någon som vet hur kvalitén är på fodralet. En bild vore även trevligt.

ps. är det nån som vet var jag kan köpa en socka till min ipod utan att behövar beställa 6 st?? helst i fysisk butik.

Tack på förhand!

Tror inte att du kan köpa sockor styckvis, men det finns på ebay och tradera.

  • Medlem
  • 2005-10-14 16:53
Ursprungligen av Fruktsoda:

På apple.se så står det att det medföljer en case, alltså fodral med iPoden. Är det någon som vet hur kvalitén är på fodralet. En bild vore även trevligt.

ps. är det nån som vet var jag kan köpa en socka till min ipod utan att behövar beställa 6 st?? helst i fysisk butik.

Tack på förhand!

Vet ingen fysisk butik men på istuff.se kan du köpa lösa strumpor.

Okej, men fodralet som följer med iPoden då??

På istuff.se kan man tydligen inte köpa den gråa sockan vilken e den enda jag tycker är snygg

Ursprungligen av Fruktsoda:

Okej, men fodralet som följer med iPoden då??

På istuff.se kan man tydligen inte köpa den gråa sockan vilken e den enda jag tycker är snygg

Jag har en bild på fodralet på min dator kommer inte ihåg vilken sida jag hittade den på.
Men om du kollar på One more thing eventet som du kan streama från quicktime sidan så visar dom den där.
Inget kraftigt fodral mer en tygpåse.

Den grå sockan har väl inte funnits tidigare vad jag vet. Så den kanske går att köpa på istuff.se så småningom.

Well, fodralet är väl grått tunnt sammetsliknande? Skitbra imo, då man snabbt kan få ur Poden vid behov. Skyddar bra också, samt att klickhjulet antagligen fungerar genom strumpan.

Kom på var jag hittade bilden nu.
http://www.ilounge.com/assets/images/reviews_apple/ipodvideo5/522.jpg
från ilounge

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-10-19 16:55

Hur är det i övrigt? Fungerar alla andra fodral (som fungar till iPod 4G) även till videoPoden?

Ursprungligen av Timber:

Hur är det i övrigt? Fungerar alla andra fodral (som fungar till iPod 4G) även till videoPoden?

Det gör dom väl men eftersom 5G är smalare så blir det ju mellanrum mellan spelaren och fodralet.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2005-10-19 17:27
Ursprungligen av Cappachino:

Det gör dom väl men eftersom 5G är smalare så blir det ju mellanrum mellan spelaren och fodralet.

Jo, det visste jag... undrarde mer om skärmen och scrollhjulet... de har väl bytt storlek också?

Allt beror ju på vilket fodral du har.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-10-20 09:58

De är väl bredare också, så inte många fodral kommer att passa.

1
Bevaka tråden