Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

För kort sladd på Sony EX51?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kan någon vänlig själ förklara om sladden som är 0.5 m är för liten. Jag tycker att det låter väldigt litet... Borde man köpa Ex71 alltså för att få längre sladd?

Jag själv tycker att det är jobbigt när man får till en tre meter lång sladd. Så jag skulle slå till direkt på ett par hörlurar med bara en halvmeter sladd..

Det är inte för lite, såvida du inte vill sitta i soffan och lyssna på ipoden som ligger i andra sidan rummet, har du den bara fickan så ska man inte ha så lång sladd, bara jobbigt...

Står på hemsidan att kabel är 0.5 m. Medan sladden är 1.2 förstår inte riktigt skillnaden men 0.5 kanske är i mm och tjocklek.

Detta står det på sony.se:

Sladdlängd (m) 0,5
Förlängningssladd (m) 1,0

om du behöver mer än 1,5 m får du väl köpa en extra förlängningssladd...

om man kollar på bilden så framgår det även att det är lurar med sladd + förlängningssladd...

några frågor?

-jonas

Ja det där är Sony Ex71. Efter ett evigt letande och felinfo på netonnet kan jag meddela att Mdr-Ex51 sladd är 1.2 meter och Mdr-ex71 är en 0,5 och en 1,0

Ursprungligen av quzzmo:

Ja det där är Sony Ex71. Efter ett evigt letande och felinfo på netonnet kan jag meddela att Mdr-Ex51 sladd är 1.2 meter och Mdr-ex71 är en 0,5 och en 1,0

jag har ett på mdr-ex51lp och det är 1,2 meter sladd på dom, det är 71an som har kort sladd...

1
Bevaka tråden