Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lurar (Logitech Wireless Headphones For Ipod)

Tråden skapades och har fått 18 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-10-04 23:10

Hej! Måste köpa nya lurar nu när orginallurarna är sprängda gånger två :rolleyes: Men lurarnasdjungel är ungefär lika djup som...jag vet inte vad. Men ha kollat lite på Logitechs sladdlösa till ipoden, kostar ca 1000kr så man undrar ju hur bra dom är egentligen, någon som kan ge lite tips, det vore guld. Ha det fint!

Jo, Det undrar jag oxå. De skulle vara hur coola som helst att ha

praktiskt... men mycket fula

-jonas

Snyggare än dom flesta hörlurar av samma sort tycker jag.

Jag tycker att de är snygga

  • Medlem
  • 2005-10-06 16:35

snygga är dom frågan är ju hur bra dom är?

  • Medlem
  • 2005-10-06 20:32

dom svarta är sjuk jävla snygga och jag ska nog införskaffa sådana senare när pengarna börjar trilla in.

då undrar jag hur stor sändaren är.... ååå längtat i c:a 10 år på att nån ska uppfinna en likande fast för öronsnäckor istället

  • Medlem
  • Ludvika
  • 2005-11-11 15:39
Ursprungligen av Siddan:

då undrar jag hur stor sändaren är.... ååå längtat i c:a 10 år på att nån ska uppfinna en likande fast för öronsnäckor istället

Känns som de vore mer värt faktiskt!!

Okej, såna har jag köpt... ljudet är riktigt bra, och jag slippet ta upp iPoden för att göra enkla saker som att sänka/höja volymen, vilket är bra. Batteriet klarar väl en skoldag utan problem, men min har brutits av i bygeln så de funkar inte...

Det vill jag oxå veta.. kanske som på en trådlös fjärr??

  • Medlem
  • 2005-10-18 22:57

Jag vann ett par på en tävling förra veckan. Får dem förhoppningsvis i dagarna, kan berätta lite om dem. Har dock ingen iPod just nu så jag får låna någons... Kolla i Säljdelen, ska sälja dem sen om ni vill ha ett par (troligen) oanvända lurar...

  • Medlem
  • 2005-10-19 15:08

sändaren verkar ganska stor, har för mig att jag har sätt den på någon bild men glömt bort vart(så klart) men jag tror att den ser ut som minitiripen gör på ipod mini så ser den ut på 20 gb, det är iaf vad jag är ganska säker på.

  • Medlem
  • 2005-10-19 16:40

[IMGhttp://www.multimediastore.pt/store/images/Glogitech_BTIP.jpg[/IMG]

Hittade på Google, säger väl inget om den riktiga storleken exakt men ungefär... Passar de till en nano tro?

Nej, nanon har inget sånt där uttag vid hörlursuttaget.

  • Medlem
  • 2005-10-19 22:17

och dom funkar inte heller till den nya G5:an eftersom den inte heller har något sådan fjärkontrolls kontakt.

  • Medlem
  • 2005-10-20 17:58

Får klippa bort den då=)

Sändaren behöver el

  • Medlem
  • 2005-11-03 09:38

Fick hörlurarna igår. Kan säga att de funkar utmärkt till all ljudapparatur med ett 3,5 mm uttag då det ingår en adapter. Dock kan man endast byta låt med de "äldre" iPodsen (mini, 4G etc.). Och båda enheterna, sändaren och hörlurarna måste laddas men laddaren har två uttag så det är inga problem. Ljudet är helt ok och räckvidden är grym!

Om nån är intresserad av ett köp så skicka ett PM, har ingen användning för dessa...

1
Bevaka tråden