Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shure Hörlur E4c

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

SHURE HÖRLUR E4C

Nån som har denna?

Jag är när att slå till på en ny hörlur, jag väljer mellan e2c, e3c oc e4c.

Jag har läst att e3c e grymma, men vissa säger att den saknar drag i basen... att e2c är bättre i basen men dåvare i diskanten vet jag, men stämmer det att basen i e3c e klen? =att man måste kämpa med eq för att få den ok??

men hur är e4c? De e så snygga..

Ursprungligen av sail-pro:

SHURE HÖRLUR E4C

Nån som har denna?

Jag är när att slå till på en ny hörlur, jag väljer mellan e2c, e3c oc e4c.

Jag har läst att e3c e grymma, men vissa säger att den saknar drag i basen... att e2c är bättre i basen men dåvare i diskanten vet jag, men stämmer det att basen i e3c e klen? =att man måste kämpa med eq för att få den ok??

men hur är e4c? De e så snygga..

jag har själv svårt att välja, fast jag väljer bara mellan e3c och e2c... läs lite i min tråd så får du lite tips >> http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50750

lycka till själv ska jag nog välja e3c för att dom ska tydligen låta sjukt bra även om, som du sa, basen är lite klenare än e2c...

  • Medlem
  • 2005-09-17 17:22
Ursprungligen av uberweiss:

jag har själv svårt att välja, fast jag väljer bara mellan e3c och e2c... läs lite i min tråd så får du lite tips >> http://www.ipod.se/forum/showthread.php?t=50750

lycka till själv ska jag nog välja e3c för att dom ska tydligen låta sjukt bra även om, som du sa, basen är lite klenare än e2c...

Har både e2c och nu e4. Kan säga att ljudskillnaden är rätt stor dem emellan - ett klart uppköp! Att e4 dessutom är betydligt bekvämare är en bonus. Köpte mina på www.discountheadphones.com och slapp moms då de deklarerade värdet på paketet till 5$. Mycket snabb leverans via UPS. Beställde på tisdag em och de kom på torsdagen!

  • Medlem
  • 2005-09-29 03:12

Har ett Par shure e2c till salu. Bra skick på dom. d0e@bostream.nu
finns i stockholm

=D

  • Medlem
  • 2005-10-15 22:44
Ursprungligen av buppi:

Har både e2c och nu e4. Kan säga att ljudskillnaden är rätt stor dem emellan - ett klart uppköp! Att e4 dessutom är betydligt bekvämare är en bonus. Köpte mina på www.discountheadphones.com och slapp moms då de deklarerade värdet på paketet till 5$. Mycket snabb leverans via UPS. Beställde på tisdag em och de kom på torsdagen!

Hur mycket betalade du för lurarna och frakten tillsamans

Ursprungligen av sail-pro:

SHURE HÖRLUR E4C

Nån som har denna?

Jag är när att slå till på en ny hörlur, jag väljer mellan e2c, e3c oc e4c.

Jag har läst att e3c e grymma, men vissa säger att den saknar drag i basen... att e2c är bättre i basen men dåvare i diskanten vet jag, men stämmer det att basen i e3c e klen? =att man måste kämpa med eq för att få den ok??

men hur är e4c? De e så snygga..

Jättebra, men lite svåra att få rätt passform på. Har dock inte prövat med alla olika pluggar än.
Basen beror på hur bra passform man får. Har även testat med en mycket fin stereo och de är mycket bra. Kör med en Nano. Enligt sökningar jag gjort passar Shure bättre med Nano än andra ipod, pga annan dekoder. Funkar dock mycket dåligt att sporta med! rörelserna känns genom att det är ett vaccum i örat. Dustin har bra pris.

1
Bevaka tråden