Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bluetooth-hörlurar!!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Finns det några bluetooth hörlurar till ipod? Apple borde isåfall göra nåra såna. Man kan koppla in en liten plupp i hörlursuttaget med en blåtandsändare i å sen har man hörlurarna med en mottagare i. Najs utan sladdar!

Ursprungligen av makeyuu:

Finns det några bluetooth hörlurar till ipod? Apple borde isåfall göra nåra såna. Man kan koppla in en liten plupp i hörlursuttaget med en blåtandsändare i å sen har man hörlurarna med en mottagare i. Najs utan sladdar!

Creative har sådana lurar läste jag nånstans

Såg det i tidningen.. Sökte på pricerunner och hittade dom..

http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/sound/headphones/454084/prices
länken till pricerunner

Intressant ämne!
Själv är jag en skön bluetooth-fantast, men blev lite fundersam på min kunskap om just teknologin.
Behöver inte iPoden vara utrustad med bluetooth ifall det skall funka med sådana hörlurar?
Hur i såfall?

Läste i våras här på forumet då det gick rykten om en ny Ipod med Bluetooth inbyggt, men sen dess har jag inte hört mer om det?!

Tacksam för svar !

  • Medlem
  • 2005-09-26 16:48
Ursprungligen av daniels:

Intressant ämne!
Själv är jag en skön bluetooth-fantast, men blev lite fundersam på min kunskap om just teknologin.
Behöver inte iPoden vara utrustad med bluetooth ifall det skall funka med sådana hörlurar?
Hur i såfall?

Läste i våras här på forumet då det gick rykten om en ny Ipod med Bluetooth inbyggt, men sen dess har jag inte hört mer om det?!

Tacksam för svar !

Man stoppar in en sändar i hörlurs utaget som sänder med blåtand.

Ursprungligen av Wall:

Man stoppar in en sändar i hörlurs utaget som sänder med blåtand.

Okej, anade att det va något sånt isåfall...
Men då fick jag det bekräftat, niice !

Hur mycket kostar sändaren ungefär?

C u around!

Får man inte med den när man köper hörlurarna?

1
Bevaka tråden